اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار خلخال:

قاچاق کالا بیکاری را دامن می‌زند

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار خلخال گفت: قاچاق کالا بیکاری در جامعه را دامن زده و خیل عظیم بیکاران را وارد اجتماع می‌کند.

قاچاق کالا بیکاری را دامن می‌زند
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حسن فرضی پیش از ظهر امروز در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان خلخال اظهار داشت: ورود کالاهای قاچاق بدون مجوز زمینه اشتغال را در جامعه از بین برده و علاوه بر آن به اقتصاد نیز ضربه می‌زند.
وی ادامه داد: با افتتاح جاده اردبیل ـ سرچم که محل تلاقی محورهای استان‌های همجوار از جمله آذربایجان شرقی، زنجان و گیلان است باید تدابیری در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز انجام گیرد.
معاون فرماندار خلخال اجرای قانون حمایت از کالاهای تولید داخل کشور را یادآور شد و افزود: همکاری دستگاه‌های اجرایی، برگزاری کلاس‌های آموزشی در راستای تشخیص قاچاق کالا و کلاس‌های توجیهی مجمع امور صنفی برای دهیاران و شوراها از جمله گام‌های موثری است که می‌توان در راستای جلوگیری از قاچاق کالا برداشت.
فرضی عملکرد کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا را یادآور شد و گفت: در 9 ماه سال جاری تعداد 13 هزار و 600 بطری مشروبات الکلی از قاچاقچیان کشف و علاوه بر آنها چهار دستگاه خودرو شامل دو دستگاه پژو و دو دستگاه وانت نیسان قاچاقچیان توقیف شده است.
وی با تاکید بر اینکه قاچاق کالا پدیده‌ای شوم در راستای فلج کردن اقتصاد مملکت است، ابراز داشت: این پدیده می‌تواند در مناطق محروم سبب وارد آمدن ضربات جبران‌ناپذیری به اقتصاد منطقه شده و سبب فقر شود.
این مسئول از دستگاه‌های اجرایی خواست با تمام توان در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز در شهرستان اقدام کنند.
معاون فرماندار خلخال همچنین فعالیت‌های کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز را یادآور شد و افزود: این کمیسیون با تمام توان در راستای مبارزه با قاچاق و اثرات سوء آن اقدام می‌کند که انتظار می‌رود این تلاش‌‌ها بیش از پیش گسترده شود.
فرضی مبارزه با قاچاق کالا و ارز را نیازمند اراده قوی دستگاه‌های اجرایی و همدلی مسئولان اعلام کرد و گفت: قاچاق کالا و ارز جنگ رو در رو با اقتصاد سالم است که امیدواریم با تدابیر اندیشیده شده این مسئله بیش از پیش ریشه‌ کن شود.
انتهای پیام/صا20/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول