اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم بسکتبال جهش ترابری قم:

ناکامی‌ها را برابر ذوب آهن تلافی می‌کنیم

خبرگزاری فارس: مربی تیم بسکتبال جهش ترابری قم گفت: در دیدار با تیم بسکتبال دانشگاه آزاد اسلامی تهران به هیچ عنوان چهره یک تیم بازنده را نداشتیم چون خوب بازی کردیم ولی این شکست را در مصاف مقابل جهش ترابری جبران خواهیم کرد.

ناکامی‌ها را برابر ذوب آهن تلافی می‌کنیم
جواد شهره‌ غلامی امروز در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: این بازی یکی از بهترین مسابقات جهش ترابری قم در لیگ این فصل خواهد بود چرا که سعی می‌کنیم از فرصت‌های بازی نهایت بهره را ببریم و در روزی که از موقعیت‌ها به خوبی استفاده می‌کنیم، برنده از میدان خارج شویم.
وی در مورد عملکرد جهش ترابری قم در دیدار قبل برابر دانشگاه آزاد اسلامی تهران اضافه کرد: در کوارترهای نیمه نخست خیلی زود برتری خود را به حریف دیکته کردیم و به برتری نیز رسیدیم اما روی اتفاقات غیر قابل پیش‌بینی، در نیمه دوم تیم ما در ثانیه‌های پایانی یک لحظه کنترل بازی را از دست داد و یک خطای مشکوک سبب شد بازیکنان ما در نیمه دوم نتیجه را به حریف واگذار کنند.
مربی تیم بسکتبال جهش ترابری قم اظهار داشت:‌ در بازی با تیم دانشگاه آزاد تهران همانند دیداری که هفته گذشته مقابل تیم شهرداری گرگان برگزار کرده بودیم، نقاط قوت و ضعف حریف را می‌شناختیم و به همین خاطر توانستیم بازی خوبی ارائه کنیم اما خطای لحظات پایانی مانع از نتیجه‌گیری ما شد.
وی تاکید کرد: تیم بسکتبال جهش ترابری قم امسال یکی از جوان‌ترین تیم‌های حاضر در مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور است که برای کسب نتایج خوب نیاز به زمان داشت، یقینا ما در دیدار این هفته برابر ذوب آهن اصفهان تلاش زیادی برای کسب دو امتیاز انجام خواهیم داد.  
شهره‌‌غلامی بیان داشت: کار ما در ادامه رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور بسیار سخت است زیرا قطعا نباید مقابل حریفان دیگر به راحتی امتیاز از دست بدهیم، ضمن اینکه حریفان نیز با تمام توان برای کسب امتیاز به میدان می‌آیند و ما باید با علم به این موضوع در دیدارهای آتی قدرتمند ظاهر شویم.
وی اضافه کرد: بعد از بازی هفته چهاردهم مسابقات لیگ برتر فصل جدید که به شکست ما برابر تیم دانشگاه آزاد انجامید، بازیکنان ما قصد دارند به خوبی توانمندی‌های خود را به نمایش گذاشته و با شرایط بهتری که کسب می‌کنیم برای بازی‌ با ذوب آهن آمادگی خوبی به دست بیاوریم.
مربی تیم بسکتبال جهش ترابری قم ابراز داشت: تمام تیم‌های لیگ برتر در این فصل قوی و مدعی هستند و به همین خاطر نباید هیچ تیمی را دست کم گرفت، بنابراین در دیدار مقابل ذوب آهن اصفهان با تمام انگیزه و توان به میدان می‌رویم تا با ارائه بازی خوب نتیجه مورد نظر خود را کسب کنیم.  
وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه بازی در سالن اختصاصی ذوب آهن برگزار می‌شود و شرایط میزبانی به سود تیم حریف است، قطعا کسب دو امتیاز سخت است به همین خاطر نمی‌توانیم و نباید در میدان مسابقه تیم ذوب آهن را حریف آسانی در نظر بگیریم.
شهره‌‌غلامی عنوان کرد: بازیکنان ما به هر ترتیب بازی بسیار سخت و دشواری در پیش دارند و باید تلاش کنند با ارائه نمایشی هماهنگ و مهم‌تر از همه پیاده کردن خواسته‌های کادر فنی در زمین مسابقه، در این دیدار برای کسب بهترین نتیجه ممکن تلاش کنند.
تیم بسکتبال جهش ترابری قم در پانزدهمین مسابقه خود در مرحله گروهی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگا‌ه‌های کشور از ساعت 16 روز دوشنبه دوازدهم دی ‌ماه در سالن ملت اصفهان در برابر تیم بسکتبال ذوب آهن به میدان می‌رود.
انتهای پیام/م20/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول