اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت بوکس استان اصفهان:

تنها مشکل بوکس اصفهان نبود حمایت‌کننده است

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت بوکس استان اصفهان گفت: همه مسئولان از تکان خوردن مثبت بوکس استان اصفهان راضی هستند و تنها مشکلی که وجود دارد، نبود حامی ورزشی است.

تنها مشکل بوکس اصفهان نبود حمایت‌کننده است
مهدی شفیعی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان به مناسبت پایان هفته دوم رقابت‌های لیگ بوکس استانی اظهار داشت: در این مسابقات تیم بوکس شاهین‌شهر توانست تیم بوکس کاوه را پنج بر دو شکست دهد.
وی با بیان اینکه هفته دوم رقابت‌های بوکس استانی در سالن تختی اصفهان برگزار شد، تصریح کرد: استقبال تماشاچیان از این مسابقات بسیار خوب بود.
دبیر هیئت بوکس استان اصفهان تاکید کرد: از نکات قابل توجه در رقابت‌های لیگ بوکس استانی حضور رئیس هیئت بوکس استان اصفهان در مسابقات است که این مورد انگیزه فراوانی در بوکسور‌ها و تماشاچیان به وجود می‌آورد.
وی در ادامه صحبت‌های خود اشاره‌ای به هفته سوم رقابت‌های لیگ بوکس استان اصفهان کرد و افزود: جمعه این هفته شاهد برگزاری رقابت‌های لیگ بوکس بین دو تیم بوکس خمینی‌شهر و تیم بوکس تلفیقی از شهرضا و دهاقان هستیم.
شفیعی ادامه داد: رقابت‌‌های هفته سوم لیگ بوکس استان اصفهان در شهرضا برگزار می‌شود.در رقابت‌های لیگ بوکس استان اصفهان از بهترین داوران آسیایی و درجه یک استفاده شده است.
دبیر هیئت بوکس استان اصفهان تاکید کرد: سعی می‌کنیم رقابت‌های لیگ بوکس استان اصفهان را به جای جمعه‌ها در دو روز پنجشنبه و جمعه برگزار کنیم. علاوه بر رقابت‌های لیگ بوکس استان اصفهان که تا سال آینده ادامه دارد، رقابت‌های بوکس باشگاه‌های استان را نیز پیش‌رو داریم.
وی ادامه داد: در همین‌جا از همکاری مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان از جمله آقایان ملایی، غیور و دیگر دوستانی که هیئت بوکس استان اصفهان را همواره مورد حمایت خود قرار داده‌اند تشکر کنم.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول