اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین خبر داد

حضور بوکسور قزوینی در تورنمنت بین‌المللی

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: در آغاز تورنمنت بین‌المللی بوکس پاکستان، بوکسور قزوینی در تیم ملی به روی رینگ می‌رود.

حضور بوکسور قزوینی در تورنمنت بین‌المللی
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین، اکبر محمودی بیان کرد: در آغاز رقابت‌های بین‌المللی بوکس پاکستان که با حضور سه بوکسور از کشورمان در شهر لاهور برگزار می‌شود مجید حاج عباسی بوکسور شایسته استان و نماینده وزن 81 کیلوگرم تیم ملی به مصاف حریفی از هند می‌رود.
وی ادامه داد: تورنمنت بین‌المللی "بی نظیر بوتو" با حضور 17 تیم خارجی و چهار تیم از پاکستان آغاز شده که در روز نخست تیم ایران نماینده‌ای نداشت.
مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین اضافه کرد: روز دوشنبه در وزن 81 کیلوگرم مجید حاج عباسی بوکسور شایسته و ارزنده قزوینی با بوکسوری از هند روبرو می‌شود؛ تیم ملی ایران ابتدا قرار بود با ترکیبی کامل در این مسابقات به میدان برود اما پس از اینکه تیم ملی اوکراین برای برگزاری اردوی مشترک در تهران اعلام آمادگی کرد تنها سه بوکسور ایرانی راهی پاکستان شدند.
محمودی در ادامه با اشاره به لیگ دسته اول فوتسال توضیح داد: تیم هیئت فوتبال قزوین در هفته پنجم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور با حساب سه بر سه مقابل میهمان خود شهروند بابل متوقف شد.
وی یادآور شد: این مسابقه در سالن ورزشی شهید سرلشگر بابایی قزوین برگزار شد که قضاوت این دیدار بر عهده محمد بیاتی (سرداور)، علی حفیظی، سعید دل انگیز و محسن عالمی بود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین تأکید کرد: تیم فوتسال شهروند بابل نیمه نخست این مسابقه را با حساب یک بر صفر به سود خود به پایان برد اما در نیمه دوم این دیدار تیم هیئت فوتبال قزوین سه بار موفق به گشودن دروازه میهمان خود شد و به ثمر رسیدن دو گل دیگر از سوی تیم بابلی به میزبان، باعث شد تا در نهایت این دو تیم به تساوی سه بر سه مقابل یکدیگر رضایت دهند.
وی خاطر نشان کرد: تیم فوتسال هیئت فوتبال قزوین که در دیدارهای قبلی خود صاحب دو پیروزی، یک شکست و یک تساوی شده بودند با کسب این نتیجه جمع امتیازات خود را در هفته پنجم رقابت‌های لیگ دسته اول به عدد هشت رساند.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول