اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رقابت‌های بین‌المللی بوکس صورت گرفت

کسب مدال برنز توسط بوکسور قزوینی

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: در رقابت‌های بین‌المللی بوکس جام بی‌نظیر بوتو پاکستان، حاج عباسی بوکسور قزوینی مدال برنز را بر گردن آویخت.

کسب مدال برنز توسط بوکسور قزوینی
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین، اکبر محمودی بیان کرد: در ادامه رقابت‌های بوکس بین‌المللی جام بی‌نظیر بوتو در پاکستان، مجید حاج عباسی بوکسور شایسته استان قزوین و نماینده وزن 81 کیلوگرم کشورمان موفق شد به مدال برنز این مسابقات دست یابد.
وی ادامه داد: در این مسابقات و در وزن 81 کیلوگرم مجید حاجی عباسی بوکسور ارزنده قزوینی تیم ملی کشورمان به ترتیب مقابل حریفان خود از ازبکستان و سوریه شکست خورده و به مدال برنز مسابقات دست یافتند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین با اشاره به برگزاری مسابقات تنیس روی میز پیشکسوتان استان اظهار کرد: مسابقات تنیس روی میز قهرمانی پیشکسوتان استان در رده‌های سنی بالای40 و50 سال و در رده سنی بالای60 سال برگزار شد و طی دو روز با یکدیگر به رقابت پرداختند.
وی اعلام کرد: در این مسابقات و در رده سنی بالای 40 و50 سال مصطفی ظهیری توانست با غلبه بر حریفان قهرمان شود و مجید آرازخانی به مقام نایب قهرمانی دست یافت و قاسم غیاثوند سوم شد.
محمودی خاطر نشان کرد: در رده سنی بالای 60 سال نیز محمدرضا تهرانچی قهرمان شد و غلامرضا کاکاوند نیز به مقام نایب قهرمانی نائل آمد.
وی یادآور شد: نفرات برتر در قالب تیم منتخب پیشکسوتان استان به مسابقات قهرمانی کشور اعزام خواهند شد.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول