اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه 20 خبر داد

راه‌اندازی چهارمین مرکز مهارت آموزی کوثر در جنوب تهران

خبرگزاری فارس: شهردار منطقه 20 با اشاره به اهمیت ایجاد توانمندی در زنان سرپرست خانوار گفت: چهارمین مرکز مهارت آموزی کوثر در جنوب تهران راه‌اندازی می شود.

راه‌اندازی چهارمین مرکز مهارت آموزی کوثر در جنوب تهران
مجتبی عبداللهی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: چهارمین مرکز مهارت آموزی و اشتغالزایی کوثر با هدف آموزش و ایجاد توانمندی در زنان سرپرست خانوار در منطقه 20 راه‌اندازی می شود.
شهردار منطقه 20 گفت: چهارمین مرکز مهارت آموزی و اشتغالزایی کوثر با رویکرد اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و با هدف آموزش و ایجاد توانمندی در زنان سرپرست خانوار در سرای محله شهادت واقع در ناحیه 4 شهرداری منطقه 20 راه‌اندازی می‌شود.
وی در ادامه با اشاره به اینکه تمام منفعت و سود اقتصادی مراکز مهارت آموزی کوثر نصیب زنان سرپرست خانوار می‌شود، خاطرنشان کرد:‌ ایجاد مراکز مهارت آموزی کوثر و بازارچه اشتغالزایی در تمام سرای محلات در دستور کار این حوزه قرار دارد که پس از بررسی و امکان سنجی در محلات اجرا می‌شود.
عبداللهی به وجود سه مرکز مهارت آموزی کوثر در سطح منطقه اشاره کرد و افزود: در مرکز مهارت آموزی کوثر شماره یک، پنج گروه تعاونی مستقل تشکیل شده و در مراکز کوثر شماره دو و سه نیز بیش از 50 نفر از زنان سرپرست خانوار مشغول آموزش و اشتغال هستند.
شهردار منطقه 20 در ادامه با اشاره به اینکه مراکز کوثر مجوز لازم را برای برگزاری 100 دوره آموزشی با ارائه مدرک فنی و حرفه‌ای داراست، ادامه داد: خیاطی، مهارت‌های هفت‌گانه کامپیوتر، عکاسی و فیلمبرداری، تعمیرات تلفن همراه، حسابداری و بازار یابی اینترنتی از جمله کلاس‌هایی است که در این مراکز برگزار شده و با استقبال خوب مراجعان مواجه شده است.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول