اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور خانواده شهدا و ایثارگران برگزار شد

تجلیل از خانواده شهید بصیرت در جنوب تهران

خبرگزاری فارس: مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی و تجلیل از خانواده شهید بصیرت از سوی شهرداری منطقه 20 با هدف تجلیل از بصیرت بی همتای مردم برگزار شد.

تجلیل از خانواده شهید بصیرت در جنوب تهران
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، ساعتی پیش مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی و تجلیل از خانواده شهید حسین غلام کبیری با حضور امام جمعه شهرستان ری، شهردار منطقه 20، فرماندار شهرری، رئیس بنیاد شهید شهرستان ری و فرمانده سپاه ناحیه ری به همت اداره اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه در فرهنگسرای ولا برگزار شد.
فرماندار شهرری طی سخنانی در این مراسم گفت: حماسه 9 دی اتفاق با برکتی بود که همانند 22 بهمن سال 57 سند افتخاری برای ملت فهیم ایران شد.
امیرحسین باقرنژاد با اشاره به اینکه حماسه 9 دی رودخانه زلالی بود که درخت تنومند انقلاب را آبیاری کرد، اظهار داشت:‌ ملت ایران نشان دادند که تا آخرین قطره خون پای رهبری و انقلاب می‌ایستند.
فرماندار ری، محرم و مفاهیم عاشورا را بهترین ابزار برای افزایش بصیرت برشمرد و خاطرنشان کرد:‌ ما امروز مدیون و مرهون خانواده های معزز شهدا و خون شهیدان هستیم.
باقرنژاد، تقویت باورهای فرهنگی جوانان، ارزش‌های اسلامی، سنت‌های الهی و امر به معروف و نهی از منکر را از عوامل مهمی دانست که موجب افزایش بصیرت در قشر جوان و نسل امروز می‌شود.
فرماندار شهرستان ری خاطرنشان کرد: یوم‌الله 9 دی یادآور غیرت دینی و عاشورایی مردان و زنانی است که با لبیک گفتن به ندای رهبر معظم انقلاب، منتظر هماهنگی و دستور مسئولان نمانده و به صورت خودجوش و مردمی مشت محکم و نهایی بر دهان زیاده‌خواهان و فتنه‌گران زدند.
باقرنژاد تصریح کرد: مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی در 9 دی نشان دادند در جایی که اصول و ارزش‌های ناب اسلامی مورد تهدید واقع شود، لحظه‌ای تحمل نکرده و در این راستا هر کس را در هر پستی و مقامی که باشد خط زده و از دایره انقلاب و اصول آن خارج می‌کنند
رئیس بنیاد شهید شهرستان ری نیز در این مراسم شهرستان ری را شهر بصیرت عنوان کرد و افزود:‌ این مراسم با حضور بیش از 500 نفر از خانواده شهدا و ایثارگران تجدید بیعت مجدد با ولایت است.
حسین نصراله در ادامه یادآور شد:‌ حضور پررنگ خانواده شهدا و ایثارگران در حماسه غرورآفرین 9 دی 88 و در تمامی مقاطع حساس قابل تقدیر و ستایش است.
این گزارش حاکی است در این مراسم به همراه برنامه‌هایی همچون مداحی، شعرخوانی، تواشیح و سخنرانی از خانواده شهید حسین غلام کبیری و جانبازان رامین رسولی و محمد حسین رجب زاده ثانی آبادی که در دوران فتنه تلاش‌هایی را به ثمر رساندند نیز تجلیل به عمل آمد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول