اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتاق بازرگانی مازندران:

شرایط صادرات تولیدات تجهیزات مدارس ایران فراهم شود

خبرگزاری فارس: رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن مازندران با اشاره به اینکه شرایط صادرات تولیدات تجهیزات مدارس ایران فراهم شود، گفت: از واحدهای تولیدی و صنعتی مازندران که اشتغال‌زایی کنند با تمام وجود حمایت می‌کنیم.

شرایط صادرات تولیدات تجهیزات مدارس ایران فراهم شود
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع و معادن مازندران، غلامرضا عشریه در نشست با مدیر کارخانه شرکت تجهیزات مدارس ایران مستقر در شهرستان ساری گفت: تمام تلاش اتاق بازرگانی بر این است که در خدمت تجار، صادرکنندگان و تولیدکنندگان استان باشد.
وی با اشاره به اینکه شخص استاندار تأکید جدی بر حمایت از تولیدکنندگان و صادرکنندگان دارند، افزود: در این راستا اتاق بازرگانی عزم جدی را برای کاهش مشکلات پیش‌روی تجار، تولیدکنندگان و صادرکنندگان پیش گرفته است.
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن مازندران همچنین به فرمایش مقام معظم رهبری اشاره و تصریح کرد: دشمنان نظام پس از اینکه نتوانستند با موضوع‌های مختلف مانع از پیشرفت ایران اسلامی شوند اکنون اقتصاد ما را هدف گرفته‌اند.
وی تأکید کرد: همگان وظیفه داریم در سال جهاد اقتصادی تمام تلاش‌مان را بکار گیریم تا واحدهای صنعتی‌مان دچار مشکل نشوند.
عشریه همچنین با تشکر از اقدام مناسب نمایندگان مجلس شورای اسلامی در الحاق کشاورزی به اتاق بازرگانی، صنایع و معادن گفت: امروز در شرایطی قرار داریم که اصل 44 قانون اساسی به مرحله اجرا درآمده و این موفقیت دیگر بخش خصوصی برای کشور ماست.
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن مازندران همچنین به واحدهای صنعتی توانمند مازندران اشاره و افزود: از تمام تولیدکنندگان استان انتظار می‌رود برای حمایت و تشویق بخش تولید مازندران، مواد اولیه مورد نیازشان را از واحدهای استانی تأمین کنند.
عشریه همچنین با اشاره به فعالیت و موفقیت ممتاز شرکت تجهیزات مدارس ایران در میان سایر رقبا اذعان داشت: این شرکت یکی از واحدهای خوب مازندران است و می‌تواند در بخش صادرات به کشورهای آسیای میانه، عراق و افغانستان گام‌های خوبی بردارد.
وی در پایان متذکر شد: شرایط صادرات تولیدات تجهیزات مدارس ایران نیز باید فراهم شود.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول