اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی دو ماه گذشته

5 واحد متخلف در اصفهان به مراجع قضایی معرفی شدند

خبرگزاری فارس: مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان اصفهان گفت: از ابتدای آبان تا پایان آذرماه سال جاری، پنج واحد متخلف تحت پوشش استاندارد به مراجع قضایی معرفی و اعلام جرم شدند.

5 واحد متخلف در اصفهان به مراجع قضایی معرفی شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد استان اصفهان، اصغر صالح‌زاده با اشاره به انجام نظارت‌های دقیق و بازرسی‌های فنی طی دو ماه گذشته اظهار داشت: اداره کل  استاندارد از ابتدای آبان تا پایان آذرماه سال جاری پنج واحد متخلف تحت پوشش استاندارد را به مراجع قضایی معرفی و اعلام جرم کرده است.
وی ادامه داد: 87 مورد اخطار کتبی و 20 مورد تذکر به واحدهای تولیدی مستقر در استان ارسال شده و در پی آن سایر اقدامات کنترلی لازم به انجام رسیده است.
مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان اصفهان گفت: طی دو ماه گذشته و پس از به عمل آوردن نظارت و بازرسی‌های متعدد و حصول اطمینان از تخلف محرز 9 واحد تولیدی، اقدام به پلمپ موقت خط تولید آنان کرده که شامل سه واحد تولید بتن آماده، دو واحد تولید سیم و کابل، یک واحد تولید دیگ زودپز ریخته‌ای، یک واحد تولید شن و ماسه، یک واحد تولید فرآورده‌های لبنی و یک واحد تولید پلی اتیلن ضایعاتی است.
به گزارش فارس، وی اضافه کرد: این واحدها به دلیل تولیدات فاقد کیفیت و مغایر با استاندارد‌های ملی، مشمول برخوردهای حقوقی و اقدامات قضایی شده و خطوط تولید آنها به جهت جلوگیری از تولید نامرغوب، موقت پلمپ شده‌اند.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول