اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 9 ماهه سال‌جاری صورت گرفت

صدور 99 پروانه کاربرد علامت استاندارد در زنجان

خبرگزاری فارس: مدیر کل استاندارد استان زنجان گفت: در 9 ماهه سال‌جاری 99 پروانه کاربرد علامت استاندارد در استان زنجان صادر شده است.

صدور 99 پروانه کاربرد علامت استاندارد در زنجان
داود کارگرزاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: اداره کل استاندارد زنجان از آغاز سال‌جاری اقدامات مختلفی را در زمینه ارتقای کیفی محصولات تولیدی در استان انجام داده است.
وی با بیان اینکه تولید کالای استاندارد یکی از ملزومات هر جامعه و کشور محسوب می‌شود، اضافه کرد: مسئولان فعال در اداره استاندارد در تلاش هستند تا با نظارت‌های لازم و به موقع میزان تولید کالاهای استاندارد را در سطح استان زنجان افزایش دهند.
مدیر کل استاندارد زنجان در ادامه با اشاره به آزمون‌های به عمل آمده از واحدهای تولیدی در استان زنجان یادآور شد: از آغاز سال‌جاری 67 مورد تذکر به واحدهای تولیدی اعطا شده است.
وی همچنین اذعان داشت: در 9 ماهه سال‌جاری 801 مورد آزمون دوره‌ای از وسایل سنجش موجود در استان زنجان صورت گرفته است.
کارگرزاده همچنین میزان آزمون‌های انجام شده از نازل‌های سوخت در 9 ماهه سال‌جاری در استان زنجان را نیز 286 مورد اعلام کرد و افزود: در همین راستا 114 مورد اخطار به مالکان این نوع نازل‌ها اعطا شده است.
وی در ادامه با اشاره به اقدامات اداره استاندارد استان زنجان در زمینه نظارت بر کیفیت مصالح ساختمانی یادآور شد: با نظارت‌های صورت گرفته در حال حاضر بیش از 70 درصد مصالح ساختمانی تولیدی در استان زنجان دارای استاندارد لازم هستند.
مدیر کل استاندارد زنجان یادآور شد: سازمان مسکن و شهرسازی و سازمان نظام مهندسی از جمله ارگان‌هایی هستند که همکاری‌های لازم را با اداره استاندارد استان زنجان در زمینه نظارت بر کیفیت مصالح تولیدی انجام می‌دهند.
وی همچنین با اشاره به اینکه سازمان صنعت، معدن و تجارت و شهرداری از جمله‌ سازمان همکار در زمینه استاندارد سازی مصالح ساختمانی با اداره استاندارد همکاری دارند، یادآور شد: استانداری نیز از جمله ادارات همکار با اداره استاندارد در این زمینه است.
کارگرزاده ادامه داد: اداره کل استاندارد استان زنجان در نظر دارد تا با همکاری مردم و سازمان‌های ذی‌ربط درصد استاندارد بودن مصالح ساختمانی را ارتقا داده و به میزان قابل قبولی برساند.
وی گفت: تشکیل بازرسان افتخاری در استان برای نخستین بار از اقداماتی است که توسط اداره کل استاندارد استان زنجان صورت گرفته است.
مدیر کل استاندارد استان زنجان جهاد کشاورزی استان زنجان و اداره کل کار و امور اجتماعی را از جمله ارگان‌های همکار در زمینه موضوع استاندارد نام برد و افزود: شورای اسلامی شهر نیز از جمله ارگان‌هایی است که همکاری‌های مربوط با اداره استاندارد استان زنجان را در زمینه تشکیل بازرسان افتخاری در استان انجام می‌دهد.
وی همچنین با اشاره به اجرای طرح کالیبراسیون در مراکز پزشکی و بیمارستانی استان زنجان یادآور شد: این طرح به صورت ملی اجرا می‌شود.
کارگرزاده تصریح کرد: در راستای اجرای این طرح فشار سنج‌های موجود در مراکز پزشکی کالیبره می‌شوند.
انتهای پیام/غ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول