اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه درمیان:

حضور حداکثری مردم در انتخابات نیازمند برنامه‌ریزی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه درمیان گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات با بصیرت، هوشیاری، مدیریت صحیح و برنامه‌ریزی اصولی تحقق پیدا می‌کند.

حضور حداکثری مردم در انتخابات نیازمند برنامه‌ریزی است
به گزارش خبرگزاری فارس از درمیان، حجت‌الاسلام علی‌اکبر سنجری جمعه ‌شب در جمع مردم اسدیه اظهار داشت: هدف اصلی دشمنان از فتنه‌گری‌های پس از انتخابات سال 88 مبارزه با اصل ولایت فقیه و براندازی نظام بود.
وی افزود: بصیرت و آگاهی مردم زمینه‌ساز برگزاری انتخاباتی باشکوه و افتخارآفرین می‌شود.
امام جمعه درمیان با بیان اینکه مسؤلان باید برای حضور پرشور و حداکثری مردم در انتخابات برنامه‌ریزی دقیق و اصولی داشته باشند، یادآور شد: حضور حداکثری مردم در انتخابات با بصیرت، هوشیاری، مدیریت صحیح و برنامه‌ریزی اصولی محقق می‌شود.
سنجری برگزاری بیش از 30 انتخابات در کشور را نشان از مردمی بودن نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و بیان داشت: گمان اینکه غبار فتنه با حماسه 9 دی به طور کلی از بین رفت خیالی بیهوده و واهی است چرا که دشمن دست بردار نیست و امروز تمام توان خود را به کار گرفته تا ضمن ضربه زدن، از پیشرفت‌های علمی، اقتصادی و سیاسی کشور جلوگیری کند.
وی تصریح کرد: در این راستا ضروری است مردم با حفظ هوشیاری، بصیرت، اتحاد و همدلی توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند.
امام جمعه درمیان گفت: حماسه نهم دی زمانی اتفاق افتاد که دشمنان نظام اسلامی با تمام توان برای برچیدن نظام اسلامی برنامه‌ریزی کرده و هیئت‌های مذهبی که مهم‌ترین رکن سامان‌بخشی حرکت امت اسلامی هستند را هدف قرار داده بود.
سنجری تصریح کرد: جلوگیری از حرکت‌های بیداری اسلامی با الگوبرداری از انقلاب اسلامی ایران یکی دیگر از اهداف دشمنان در جریان فتنه بود و افرادی همانند برخی نامزدهای انتخابات نیز در این آتش دشمن دمیدند و برنامه نظام سلطه را اجرا کردند.
وی با اشاره به برگزاری رزمایش ولایت در آب‌های نیلگون خلیج‌فارس و دریای عمان ادامه داد: مهم‌ترین اهداف برگزاری این رزمایش ارتقای سطح توانمندی نیروهای مسلح، برقراری امنیت پایدار در منطقه با همکاری کشورهای همسایه بدون حضور نیروهای بیگانه است.
امام جمعه درمیان به نمایش گذاشتن اراده و اقتدار نیروهای مسلح ایران در دفاع از مرزهای آبی، صیانت از منافع نظام اسلامی ایران در دریاهای آزاد، ارسال پیام صلح و دوستی به کشورهای همسایه و نیز نمایش توان نیروهای مسلح اعم از هوایی، دریایی و زمینی برای برقراری امنیت پایدار در منطقه را از جمله دیگر اهداف این رزمایش دانست.
سنجری با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران هیچگاه خواهان درگیری و جنگ نبوده و نیست، اضافه کرد: نیروهای مسلح ایران ضمن ارسال پیام صلح و دوستی به کشورهای همسایه، برای حفظ و دفاع از منافع ایران، در دریاهای آزاد حضوری موثر داشته و خواهند داشت.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول