اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی اعلام کرد

برخورد با آموزشگاه‌های فنی غیرمجاز در آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: مدیرکل فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی گفت: با آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای آزاد که به صورت غیرمجاز فعالیت می‌کنند، برخورد می‌شود.

برخورد با آموزشگاه‌های فنی غیرمجاز در آذربایجان غربی
حمیدرضا خانپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: آموزشگاه‌هایی در قالب آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای که فاقد پروانه هستند اقدام به ثبت‌نام از هنرجویان می‌کنند که برخورد جدی با این آموزشگاه‌ها انجام می‌گیرد.
وی با تاکید بر برخورد جدی با چنین آموزشگاه‌هایی، تصریح کرد: این آموزشگاه‌ها عموما مکان مناسبی از نظر فضا نبوده و عمدتا آموزش‌ها در محل‌های تاریک و فاقد نور ارائه می‌شود.
این مسئول با تاکید بر توجه هر چه بیشتر افرادی که اقدام به ثبت‌نام در چنین آموزشگاه‌هایی می‌کنند، افزود: هدف از راه‌اندازی این آموزشگاه‌ها صرفا سودجویی بوده و با ثبت‌نام در این کلاس‌ها نباید اجازه سوء استفاده به افراد سود جو را داد.
خانپور با بیان اینکه ثبت‌نام نکردن در این کلاس‌ها حمایت از افرادی است که با اخذ مجوز اقدام به راه‌اندازی آموزشگاه‌ کرده‌اند، خاطرنشان کرد: این افراد با کسب مهارت‌های فنی و حرفه‌ای و با دریافت تسهیلات، مکانی مناسب و در شأن هنرجویان برای آموزش انتخاب می‌کنند و درصدد ایجاد اشتغال هستند اما در این میان سودجویان و فرصت‌طلبان با موازی‌کاری و ایجاد چنین آموزشگاه‌هایی بدون مجوز، چرخه آموزش مهارت‌های فنی و حرفه‌ای و اشتغال را بر هم می‌زنند.
مدیرکل فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی با بیان اینکه عدم وجود مجوز سبب تعطیلی این آموزشگاه‌ها می‌شود، گفت: موسسات کارآموزی بخش‌های دولتی نیز با آموزشگاه‌های خصوصی در حال رقابت هستند و مقرر شده با این بخش‌ها نیز برخورد جدی انجام گیرد.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول