اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سومین هفته از دور برگشت مسابقات لیگ برتر کشتی

نماینده خراسان‌رضوی در لیگ برتر کشتی روی نوار پیروزی گام بر می‌دارد

خبرگزاری فارس: در لیگ برتر کشتی باشگاه‌های کشور تیم موسسه مالی و اعتباری ثامن‌الحجج سبزوار همچنان روی نوار پیروزی گام برمی‌دارد.

نماینده خراسان‌رضوی در لیگ برتر کشتی روی نوار پیروزی گام بر می‌دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، در سومین هفته از دور برگشت مسابقات لیگ برتر کشتی باشگاه‌های کشور در سالن سربداران سبزوار تیم‌های موسسه مالی و اعتباری ثامن‌الحجج سبزوار و سایپاشمال به مصاف هم رفتند.
تیم موسسه مالی و اعتباری ثامن‌الحجج سبزوار که نخستین سال فعالیت خود را پشت سر می‌گذارد پیش از این دیدار در تمام دیدارهای خود به پیروزی رسیده بود و مقتدرانه در صدر جدول گروه دوم مسابقات لیگ برتر کشتی باشگاه‌های کشور ایستاده و به دور نهایی این مسابقات نیز صعود کرده است.
تیم موسسه مالی و اعتباری ثامن‌الحجج سبزوار تنها نماینده استان خراسان‌رضوی در لیگ برتر کشتی موفق شد در این دیدار برابر حریف شمالی خود به پیروزی با نتیجه تیمی 5 بر 2 دست پیدا کند و کماکان نوار پیروزی‌هایش ادامه داشته باشد و صد‌درصد امتیازات را کسب کرده است.
حسن رحیمی در وزن 55 کیلوگرم، عباس گلی‌گرمستانی وزن 60 کیلوگرم، محمد نادری در 66 کیلوگرم، احسان امینی در وزن 84 کیلوگرم و فردین معصومی در وزن 120 کیلوگرم برندگان تیم موسسه مالی و اعتباری ثامن‌الحجج سبزوار در برابر جواد داداشی، مصطفی آقاجانی، محمد یوسفی، علیرضا گودرزی و هادی پورعلیجان از تیم سایپاشمال بودند.
همچنین حسن طهماسبی در وزن 74 کیلوگرم و عباس تهرانی در وزن 96 کیلوگرم از تیم سایپاشمال تنها برندگان در برابر نمایندگان موسسه مالی و اعتباری ثامن‌الحجج سبزوار یعنی حسام مقدم و عرفان امیری بودند.
نماینده استان خراسان‌رضوی در لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور با این پیروزی به عنوان صدرنشین گروه دوم به دور نیمه‌نهایی این رقابت‌ها صعود کرد و در هفته آینده باید منتظر حریف خود در مرحله بعد باشد.
انتهای پیام/م30/و4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول