اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد شهید کهگیلویه خبر داد

برگزاری یادواره سرداران و شهدای کهگیلویه در بهمن 90

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه از برگزاری یادواره سرداران و شهدای این شهرستان در 9 بهمن امسال خبر داد.

برگزاری یادواره سرداران و شهدای کهگیلویه در بهمن 90
به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، نشست هماهنگی برگزاری یادواره سرداران و شهدا شهرستان کهگیلویه با حضور جمعی از مسئولان این شهرستان برگزار شد.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کهگیلویه در این نشست اظهار کرد: امروزه استقلال و آرامشی که داریم حاصل فرهنگ ایثار و شهادت است.
بهنام صمدی‌فرد افزود: جنگ امروز جنگ با استکبار است و یکی از عواملی که می‌تواند آن را تقویت کند، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان است.
وی در ادامه از برگزاری یادواره سرداران و شهدا شهرستان کهگیلویه در 9 بهمن‌ امسال خبر داد و ابراز امیدواری کرد: با همکاری ادارات و نهادهای این شهرستان چنین مراسمی هر چه باشکوه‌تر و در شان شهدا برگزار شود.
صمدی‌فرد خاطرنشان کرد: همچون گذشته توقع هیچ‌گونه کمک مالی از سوی سازمان‌ها و نهادها را نداریم اما، انتظار داریم نهادها از لحاظ امکانات و نیروی انسانی برای برگزاری هر چه با‌شکوه‌تر این یادواره با ما همکاری داشته باشند. 
در این نشست امام‌جمعه شهر دهدشت نیز اظهار کرد: هرچه داریم از برکت خون شهدا داریم، آزادی و حریت، پیشرفت و ترقی که در جامعه داریم حاصل خون شهیدان است.
حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی افزود: هر چه برای ترویج تفکر شهدا کوشش کنیم و وقت بگذاریم باعث عزت و سربلندی ما می‌شود.
وی با اشاره به اینکه شهدا همیشه با ما هستند، تصریح کرد: اگر در گذشته شهدا با فدا کردن جسم و جان خود از کیان و دین خود دفاع کردند امروزه با روح خود حافظ انقلاب و اسلام هستند.
حسینی خاطرنشان کرد: توسل به شهدا می‌تواند کارها را به‌خوبی پیش ببرد و اگر جامعه ارادت خود را به شهدا نشان دهد و خاطره شهدا را زنده کند، آنها نیز به ما عنایت خواهند داشت.
امام‌جمعه دهدشت اضافه کرد: باید توجه داشت که یاد شهدا یاد همه ارزش‌ها است.
حسینی گفت: امیدواریم تلاش‌ کسانی که این یادواره‌ها را برگزار می‌کنند مورد توجه شهدا و امام شهدا و امام زمان قرار گیرد.
در این نشست مصوب شد که آموزش و پرورش، سازمان تبلیغات، نیروی انتظامی، تربیت بدنی و اداره برق همکاری‌های لازم را برای هر چه باشکوه‌تر برگزار کردن این مراسم انجام دهند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول