اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با ولادت امام موسی بن جعفر(ع)

نخستین کنگره ملی امام موسی بن جعفر در گچساران برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: اولین کنگره ملی امام موسی بن جعفر (ع) با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد و صدا و سیمای مرکز این استان در گچساران برگزار می‌شود.

نخستین کنگره ملی امام موسی بن جعفر در گچساران برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، استاندار کهگیلویه و بویراحمد شامگاه دوشنبه در جلسه شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد ویژه برگزاری کنگره ملی امام موسی بن جعفر (ع) اظهار کرد: کسانی که خوبی‌ها و برکات وجودی ائمه معصومین را درک و بازگو کنند نزد خداوند دارای فضیلت‌های بسیاری هستند.
اکبر نیکزاد بیان داشت: برای برگزاری باشکوه اولین کنگره ملی امام موسی بن جعفر (ع) در گچساران پنج کمیته تشکیل شده است.
وی افزود: کمیته‌های پشتیبانی با مسئولیت اداره میراث فرهنگی و صنایع دستی گردشگری، کمیته تبلیغات با مسئولیت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، کمیته امنیت با مسئولیت سپاه پاسداران، کمیته علمی با مسئولیت دانشگاه یاسوج و کمیته هماهنگی تشریفات با مسئولیت استانداری کمیته‌های پنجگانه برگزاری کنگره ملی امام موسی بن جعفر (‌ع) در گچساران است.
عالی‌ترین مقام اجرایی کهگیلویه و بویراحمد با تشریح جایگاه ائمه اطهار در میان مردم کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: اقشار مختلف مردم کهگیلویه و بویراحمد از این کنگره ملی و مذهبی ارزشمند، استقبال خوبی خواهند داشت.
نیکزاد تصریح کرد: مردم کهگیلویه و بویراحمد نسبت به برگزاری مراسم‌ها و مناسبت‌های مذهبی عنایت ویژه‌ای دارند.
وی تأکید کرد: اطلاع‌رسانی، فراهم کردن تجهیزات ایاب و ذهاب و ایجاد امکانات برای حضور و استقبال مردمی از وظایف مهم مسئولان در برگزاری این همایش است.
نیکزاد گفت: برای هرچه باشکوه‌تر برگزار کردن این کنگره ملی و مذهبی لازم است مسئولان ادارات، سازمان‌ها و نهادهای کهگیلویه و بویراحمد همکاری‌های لازم را با ستاد برگزاری این کنگره داشته باشند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تشریح اهداف برگزاری شورای اداری استان در محل امامزاده جعفر(ع)، بررسی محل برگزاری کنگره ملی امام موسی بن جعفر (ع) و ساماندهی مقدمات برگزاری این کنگره را مهم‌ترین دلیل برگزاری این جلسه در این مکان عنوان کرد.
نیکزاد ابراز داشت: برگزاری اولین کنگره ملی امام موسی بن جعفر (ع) در کهگیلویه و بویراحمد مسئولیت سنگینی دارد و کمیته‌های مشخص شده باید وظایف تعریف شده و محوله خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهند.
وی با اشاره به موضوع برگزاری این کنگره ملی مذهبی در کهگیلویه و بویراحمد گفت: بررسی سیره و کرامات امام موسی بن جعفر (ع) و آشنایی با شخصیت روحانی و بزرگ این امام از اهداف برگزاری این کنگره است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد از مسئولان و مدیران خواست تا به همکاری و تعامل و برنامه‌ریزی مناسب، با مشارکت عمومی اقشار مختلف مردم، کنگره ملی امام موسی بن جعفر (ع) را به بهترین شکل ممکن برگزار کنند.
به گزارش فارس، نخستین کنگره ملی امام موسی‌ بن جعفر (ع) در تاریخ 11 دی‌ماه همزمان با سالروز ولادت این امام همام در محل امامزاده جعفر (ع) از توابع شهرستان گچساران برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ح10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول