اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رسایی در جمع مردم مشهد

غده جریان انحرافی کوچک است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: غده جریان انحرافی اگرچه کوچک است اما در نقطه و جایگاه حساسی قرار گرفته است.

غده جریان انحرافی کوچک است
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام حمید رسایی در مراسم بزرگداشت 9 دی که در حسینیه نصرت مشهد برگزار شد، اظهار داشت: عده‌ای دوست ندارند که 9 دی و علت حضور مردم در خیابان‌های کشور اعلام شود و سینه‌‌ به سینه منتقل شود، چرا که این حماسه در پی‌اهانت به عزای امام حسین (ع) و پرده‌دری عده‌ای در خیابان‌های تهران شکل گرفت.
وی در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به رسانه‌ها و ستاد بزرگداشت 9 دی اظهار داشت: باید در بزرگداشت 9 دی علاوه بر برپایی نمایشگاه‌ها و نمایش عکس‌های آن روز اعلام کنیم که چرا این حماسه از سوی مردم ایران شکل گرفت.
نماینده مردم تهران در مجلس افزود: اگر عکس‌های پل کالج و یا میدان انقلاب را به نمایش ‌گذاریم و نگوییم که چرا این حوادث شکل گرفت، خیانت کرده‌ایم.
وی در ادامه اظهار داشت: باید بگویم که دختر چه کسی در زیر پل کالج و در روز عزای حسینی که همه مردم در عزای سیدوسالارشهیدان در ماتم هستند، سوت و دست می‌زد.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: همچنین باید بگویم که پسر چه کسی در لندن اعلام کرد که به خیابان‌ها بیایید و بانک‌ها و اموال بیت‌المال را به آتش بکشید و اگر چنین نباشد نمی‌توان این روز را بزرگ‌داشت و به نسل آینده که کودکان امروز جامعه هستند علت بروز این حادثه را منتقل کرد.

*فتنه‌گران، ساکتین و جریان‌انحرافی در بزرگداشت روز 9 دی مشکل دارند
رسایی در ادامه و در بیان آنکه چه کسانی دوست ندارند روز 9 دی گرامی‌داشته شود، اظهار داشت: سه گروه هستند که دوست ندارند روز 9 دی در کشور بزرگداشته شود.
وی گروه اول که مخالف بزرگداشت 9دی هستند را گروه متعصب فتنه‌گران دانست و افزود: گروه اول کسانی هستند که با رفتارهای خودشان سعی داشتند با ایجاد فتنه انتقام بگیرند.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به سخنان مقام معظم رهبری در ارتباط با ادامه راه از سوی این افراد اشاره کرد و گفت: در سخنانی مقام معظم رهبری خطاب به این افراد گفتند که اکنون کسانی از شما حمیت می‌کنند که جدا از مردم و این ملت هستند.
رسایی افزود: مقام معظم رهبری، BBC، منافقان، اسرائیل و سلطنت‌طلب‌ها را حامیان این افراد اعلام کردند و خواستند تا این افراد در مواضع خود تجدید نظر کنند.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به پافشاری آنان در مواضعشان اشاره کرد و افزود: آنان تصور می‌کردند که کار نظام به آخرین لحظات خود نزدیک شده است و عده‌ای نیز عنوان می‌کردند که 200میلیون تومان داده‌ایم تا میدان‌ها را به آتش بکشانند و چند روز دیگر این نظام باقی نمی‌ماند.
رسایی در بخش دیگری از سخنان خود گروه دوم را گروه ساکتین عنوان کرد و افزود: این گروه افرادی بودند که مقابل این‌گونه فتنه‌ها سکوت اختیار کردند و هیچ‌گاه مواضع شفافی از خود در مقابل این حوادث اعلام نکردند.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اینان در گفت‌وگوی ویژه خبری این‌گونه اعلام کردند که به این افراد اجازه باید داد تا راهپیمایی کنند.
رسایی در ادامه گفت: در مجلس شورای اسلامی و به اسم اصول‌گرایی این‌گونه عنوان کردند که باید بسیج در ارتباط با این گونه برخوردها با این افراد تجمع کننده در خیابان‌ها پاسخ بدهد، این افراد همان سرباز‌های جبهه BBC، منافقان و سلطنت‌طلب‌ها هستند.
وی با طرح سؤال‌هایی ادامه داد: چرا این افراد در زمانی که مسجد و حسینیه در آتش می‌سوخت سکوت کردند و یا اینکه اگر کسی از مردم به این اقدامات در خیابان‌ها اعتراض می‌کردند و لباس از تن آنان بیرون می‌کشیدند، هیچ‌کس در این ارتباط حرف و سخنی نمی‌گفت و سکوت اختیار می‌کردند. 
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گروه سوم را گروه جریان‌های انحرافی دانست و اظهار داشت: عده‌ای قصد داشتند در 9 دی که برای حمایت از ولایت فقیه بود، انحراف ایجاد کنند.
وی در ادامه تاکید کرد: غده جریان انحرافی اگرچه کوچک است اما در نقطه و جایگاه حساسی قرار گرفته است.

*در مقابل هر کسی که بخواهد در مقابل رهبری عرض‌اندام کند، می‌ایستم
وی با بیان اینکه در مقابل هر کسی که بخواهد در مقابل رهبری عرض‌‌اندام کند، می‌ایستم، اظهار داشت: پرچم فقط پرچم ولایت فقیه و رهبری و هر کسی که در این راه بخواهد عرض‌اندام کند می‌ایستم و با او تعارف ندارم.
نماینده مردم تهران در مجلس در ادامه به شکل‌گیری جبهه پایداری اشاره کرد و گفت: در این راستا و به‌منظور این که در مسیر دفاع از ولایت‌فقیه انحرافی ایجاد نشود جبهه پایداری با هدایت آیت‌الله مصباح یزدی شکل گرفت.
انتهای پیام/م10/و4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول