اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اهرم:

9 دی به هیچ حزب و گروه سیاسی وابسته نبود

خبرگزاری فارس: امام جمعه اهرم گفت: حماسه 9 دی به هیچ یک از احزاب و گروه‌های سیاسی وابسته نبود، بلکه تجدید پیمان مردم با ولایت و دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی بود.

9 دی به هیچ حزب و گروه سیاسی وابسته نبود
به گزارش خبرگزاری فارس از اهرم، حجت‌الاسلام عیسی راستگو در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته اهرم به حماسه 9 دی اشاره و اظهار داشت: این روز حماسی، یادآور روزهای انقلابی بود و مردم با همان روحیه و شعارها بار دیگر برای دفاع از آرمان‌های اسلامی وارد عرصه شدند.
وی افزود: حماسه 9 دی به هیچ یک از احزاب و گروه‌های سیاسی وابسته نبود، بلکه تجدید پیمان مردم با ولایت و دفاع از دستا‌وردهای انقلاب اسلامی بود.
راستگو یادآور شد: در شرایطی که برخی خواص راه را گم کرده بودند، مردم بصیر و هوشیار ایران اسلامی با حضور حماسی خود، نقشه دشمنان را نقش بر آب کردند.
وی در بخشی از سخنان خود به گزارش کمیسیون اصل ۹۰ مجلس درباره فتنه ۸۸ اشاره کرد و گفت: اسنادی موجود است که نشان می دهد مسافرت‌های خارجی افرادی چون محمد خاتمی در تونس، ترکیه و استرالیا برای ترغیب خارجی‌ها به حمایت از موسوی به منظور پیش بردن پروژه تغییرات ساختاری در ایران بوده است.
امام جمعه اهرم ادامه داد: در این گزارش آمده است طرح موضوع تقلب از جانب سران جریان اصلاحات یک دروغ‌گویی عمدی با هدف پیشبرد پروژه کودتای مخملی بوده است نه شبهه‌ای که آنها مایل به رفع آن باشند.
وی در پایان عنوان کرد: هرچند جریان فتنه از تمام ابزارهای داخلی و خارجی خود کمک گرفت تا به اهداف خود دست یابد، اما حضور حماسی مردم همچون گذشته راه را بر آنان بست و این جریان را به انزوا کشاند.
پس از آیین عبادی سیاسی نماز جمعه، تجمع گسترده‌ای به منظور گرامیداشت حماسه 9 دی با حضور همه مسئولین شهرستان و اقشار مختلف در محل مصلای نماز جمعه شهر اهرم برگزار شد.
در این تجمع مردم با شعارهای پرشور خود، حمایت خود را از آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و پیروی از خط ولایت اعلام کردند.
انتهای پیام/ش20/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول