اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله صافی‌گلپایگانی:

اختلاط و عدم تفکیک جنسیتی فرهنگی غیر اسلامی است

خبرگزاری فارس: یکی از مراجع تقلید قم گفت: فرهنگ اختلاط و عدم تفکیک جنسیتی در جامعه فرهنگ غیر اسلامی است و فرهنگ ما غیر از این فرهنگ است.

اختلاط و عدم تفکیک جنسیتی فرهنگی غیر اسلامی است
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از دفتر آیت‌الله لطف‌الله صافی‌گلپایگانی، این مرجع تقلید در دیدار مدیر و معاونان بخش‌های مختلف صدا و سیمای مرکز قم با اشاره به فعالیت‌های فراگیر صدا و سیما اظهار کرد: صدا و سیما، مدرسه و دانشگاه بزرگ و عظیمی است و باید طوری باشد که مردم را بسازد و جامعه را به طرف خداوند متعال سوق دهد.
این مرجع تقلید با اشاره به نقش بی‌بدیل صدا و سیما در اثرگذاری بر مردم عنوان کرد: هیچ نهادی نیست که با عقاید و افکار و اخلاق مردم، مثل صدا و سیما ارتباط مستقیم داشته و اثرگذار باشد و اگر این مرکز درست کار کند، خیلی از نواقص و نقاط ضعفی که در جامعه وجود دارد برطرف می‌شود.
وی وظیفه و مسئولیت مدیران و برنامه‌ریزان صدا و سیما را بسیار خطیر ارزیابی کرد و افزود: هر چه روی برنامه‌های صدا و سیما کار شود و مسئولان آن اهتمام داشته باشند، واقعاً سزاوار است، از طرف دیگر اگر مسامحه هم باشد، کم آن هم بسیار زیان‌بار و خطرناک است.
استاد حوزه علمیه قم ضمن ابراز تأسف از برخی برنامه‌های صدا و سیما به مسئولان تاکید کرد: باید همه مواظب باشیم و این موقوف به این است که از صدر تا ذیل، همه احساس مسئولیت کنند و هدفشان اجرای دستورات و معارف اهل بیت علیهم السلام، اخلاق اسلامی، استقلال و مبارزه با غرب‌گرایی و نیز مبارزه با آن‌هایی که اسلام‌زدایی می‌کنند، باشد.
‌صافی‌گلپایگانی در بخش دیگری از بیانات خویش با تأکید بر حفظ و پاسداری از ارزش‌های اسلام و انقلاب افزود: فرهنگ اختلاط و عدم تفکیک جنسیتی در جامعه فرهنگ غیر اسلامی است و فرهنگ ما غیر از این فرهنگ است؛ فرهنگ ما فرهنگ قرآن و فرهنگ اسلام است.
وی در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای همه‌ خدمتگزاران به اسلام اظهار کرد: امیدوارم همه موفق باشید و بتوانید در این شرایط طوری عمل کنید که موجب شوکت نظام اسلامی در خارج و داخل شود و برنامه‌هایی بسازید که به مردم روح و نشاط اسلامی بدهد.
انتهای پیام/ج30/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول