اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره ارشاد بهبهان:

بصیرت مردم حماسه 9 دی را رقم زد

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی بهبهان گفت: بصیرت مردم و ملت ایران، حماسه 9 دی 88 را رقم زد.

بصیرت مردم حماسه 9 دی را رقم زد
به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، حجت‎السلام سید عبدالله حسینی‎منفرد ظهر امروز در حاشیه برگزاری آیین گرامی‌داشت 9 دی  ضمن تقدیر از حضور گسترده مردم در تجمع امروز در آستان مقدس امامزاده حیدر (ع) به منظور بزرگداشت حماسه 9 دی اظهار داشت: ویژگی بارز این راهپیمایی و حماسه دور بودن از هرگونه جناح و گروه سیاسی بوده و همه مردم و دوستداران اهل بیت (ع) و ولایت برای محکوم‎کردن هتک‎حرمت عاشورا به خیابان‎ها آمدند.
وی تصریح کرد: ما باید علاوه بر نگاه به ظاهر شعارهای مردم به عمق آنها نیز توجه کنیم زیرا معنا و خواسته مردم در عمق این شعارها نهفته است.
حسینی‎منفرد خاطرنشان کرد: پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در همه صحنه‎ها به خصوص فتنه 88، بسیاری از توطئه‎ها را خنثی کرده و پاسخ محکمی را به فتنه‎گران و دشمنان داد.
سرپرست اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی بهبهان در ادامه به نقش بصیرت در حضور مردم اشاره کرد و ابراز داشت: بصیرت ملت ایران و آگاهی کامل آنان از مسایل باعث شده حماسه 9 دی 88 پس از آن بی‎حرمتی‎ها رقم بخورد.
وی افزود: فرهنگ بصیرت یکی از علل و تداوم وحدت بوده و از این رو باید در رسانه‎ها، حماسه‎ها و آرمان‎های انقلاب را به مردم یادآوری کرد.
حسینی‎منفرد این حماسه را پیوند ناگسستنی مردم و ولایت دانست و تصریح کرد: پیوند مردم با انقلاب اسلامی ایران برگرفته از قیام عاشورا و نهضت امام حسین (ع) بوده و بسیار محکم است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول