اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد حوزه قم:

وهابیون بزرگ‌ترین خائنان به ائمه (ع) هستند

خبرگزاری فارس: استاد حوزه علمیه قم گفت: هیچ فرقه‌ای به اندازه وهابیت و آل‌سعود به ائمه‌اطهار (ع) خیانت نکرده و برای اسلام معضل به وجود نیاورده است.

وهابیون بزرگ‌ترین خائنان به ائمه (ع) هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، حجت‌الاسلام محمد ظهیری پیش از ظهر امروز در مراسم 9 دی در مسجد جامع رفسنجان با اشاره به علاقه مردم ایران به ائمه اطهار (ع) اظهار داشت: امروز دنیا در کام محرومیت از ائمه (ع) می‌سوزد و خلا وجود ائمه به خوبی احساس می‌شود.
وی گفت: مردم ایران وابسته به ائمه و فرهنگ اهل‌بیت (ع) هستند، اما جهان گرایشی به این فرهنگ ندارد و برخی کشورها که مدعیان اسلام هستند، چنان دردی بر دل مسلمانان و امام زمان وارد آورده‌اند که مثال‌زدنی نیست.
استاد حوزه علمیه قم به وهابیون آل‌سعود که خود را خادم‌الحرمین می‌دانند، اشاره و بیان کرد: هیچ فرقه‌ای به اندازه وهابیت و آل‌سعود به ائمه‌اطهار (ع) خیانت نکرده و برای اسلام معضل به وجود نیاورده است.
ظهیری با بیان اینکه ظرفیت ظهور حضرت مهدی (عج) باید در جامعه ایجاد شود، تصریح کرد: این زمینه زمانی فراهم می‌شود که مردم از خواست‌های خود برای خواست امام بگذرند و جامعه را آماده ظهور آن حضرت کنند.
وی افزود: اعتقادات و باورهای یک ملت را با زور و شکنجه نمی‌توان از آن گرفت و از بین برد.
ظهیری به بزرگ‌ترین دسیسه دشمن برای از بین بردن اتحاد و ولایتمداری مردم ایران اشاره کرد و بیان داشت: تا زمانی که ملت ایران حواسش جمع باشد، هیچ‌کس نمی‌تواند آن را زمین بزند، اما اگر حواسمان پرت شد و دنبال هواهای دنیوی رفتیم، قطعا دشمن بر ما پیروز می‌شود.
استاد حوزه علمیه قم به برخی کشورها اشاره کرد کرد و گفت: دشمنان اسلام از طریق اشاعه فحشا و رواج مسکرات و برداشتن حریم بین دختر و پسر توانسته‌اند در برخی کشورها اسلام را کم‌رنگ کنند و بر جنگ نرمی که راه انداخته‌اند، پیروز باشند، اما مردم ایران ولایت‌محورند و در سایه اسلام تن به چنین ذلت‌هایی نمی‌دهند.
ظهیری خطاب به جوانان افزود: به فرموده رهبر انقلاب جنگ نرم دشمن بیشتر به سمت شماست و اگر به غیر از سایه ولایت باشید چه بسا دچار آن شوید و دشمن شما را به اسارت خود در می‌آورد.
ظهیری از حضور همیشگی مردم ایران پشت سر ولایت یاد کرد و اذعان داشت: تنها دو خطر در جامعه حس می‌شود و آن مفاسد اجتماعی و بدحجابی‌ها و رواج موادمخدر و مسکرات است که آن هم اگر دیر بجنبیم، کلاه سر ما رفته است، اما ایران به برکت وجود رهبری آگاه در تمام مسائل همواره یکه‌تاز است.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول