اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان زنجان خبر داد

کشف 99 درصدی سرقت‌ها در استان زنجان

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: در 15 روز ماه گذشته با اجرای طرح‌های مختلف، 99 درصد سرقت‌ها در استان زنجان کشف شده است.

کشف 99 درصدی سرقت‌ها در استان زنجان
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان زنجان، یحیی شرفی اظهار داشت: امنیت پایدار فقط با مشارکت جدی اقشار مختلف جامعه ایجاد خواهد شد و امید است مردم پلیس را در حفظ و ارتقای سطح امنیت فردی و اجتماعی بیشتر کمک کنند.
وی ادامه داد: پلیس در راستای خدمت رسانی بهتر به مردم و انجام ماموریت‌های محوله خود طرح‌های مختلفی را در طول سال طراحی و اجرا می‌کند، که در ارتقای امنیت و کاهش جرایم بسیار موثر است.
فرمانده انتظامی استان زنجان تصریح کرد: با تلاش‌های صورت گرفته و همکاری و تعامل خوب مردمی در آذر ماه سال جاری شاهد کاهش 26 درصدی وقوع جرائم نسبت به یک ماهه مشابه سال گذشته هستیم و در 15 روزه ماه گذشته نیز 99 درصد سرقت‌های به وقوع پیوسته کشف و سارقان آنها نیز دستگیر شده‌اند.
فرمانده انتظامی استان گفت: با هوشیاری و احساس مسئولیت گشت پلیس راه سارقان احشام که با یک دستگاه کامیون در حال انتقال احشام مسروقه بودند شناسائی و دستگیر و 72 راس احشام مسروقه نیز کشف و سارقان به دو فقره سرقت دیگر در بازجویی‌ها اعتراف کردند.
وی تاکید کرد: در هفته گذشته نیز سارقان یک مغازه طلا فروشی در شهرستان ابهر که با بریدن قفل مغازه در صدد تخریب گاو صندوق و سرقت طلاجات بودند با حضور به موقع پلیس ناکام ماندند.
شرفی با اشاره به اینکه مردم هشدارهای پلیس را جدی بگیرند، گفت: پلیس خدمت گذار مردم است و به مجرمان و افراد سود جو اجازه نخواهد داد امنیت و آرامش مردم را خدشه دار کنند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول