اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آخرین روز ثبت‌نام مجلس شورای اسلامی

سید قدرت‌الله حسینی‌پور کاندیدای انتخابات مجلس نهم شد

خبرگزاری فارس: نماینده فعلی مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، در آخرین روز ثبت‌نام کاندیداهای شرکت در نهمین دوره انتخابات مجلس در این حوزه کاندیدا شد.

سید قدرت‌الله حسینی‌پور کاندیدای انتخابات مجلس نهم شد
به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش با حضور در فرمانداری گچساران به طور رسمی برای نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کرد.
این گزارش حاکی از آن است که طی روزهای قبل خبرهایی مبنی بر انصراف سید قدرت‌الله حسینی‌پور نماینده فعلی مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در سایت‌های محلی منتشر شده بود.
بر پایه این گزارش تلاش‌ها و رایزنی‌های زیادی از سوی هواداران و افراد مختلف از دسته‌های مختلف سیاسی برای آوردن حسینی‌پور به صحنه انتخابات انجام گرفت.
آمدن حسینی‌پور به صحنه انتخابات آن‌هم در آخرین روز ثبت‌نام نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حالی است که هواداران این نماینده از صبح امروز و با حضور در مسیرهای پل بریم این شهرستان تا دفتر این نماینده و تا فرمانداری گچساران از حسینی‌پور استقبال کردند.
نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در بدو ورود خود به فرمانداری گچساران در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار کرد: انتخابات یکی از مؤلفه‌های مشارکت سیاسی و شرایط تحقق مردم سالاری است، به طوری که محور اصلی مشارکت سیاسی، مشارکت‌های انتخاباتی است.
سید قدرت‌الله حسینی‌پور ابراز داشت: اولین نشانه مردم سالار بودن انقلاب اسلامی، حضور همه جانبه اقشار مختلف مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب است.
وی با اشاره به نقش و جایگاه مهم و حساس مجلس شورای اسلامی در ساختار سیاسی ایران حضور پرشور مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را مشتی دوباره بر دهان استکبار جهانی، یاوه‌گویان و دشمنان قسم‌خورده نظام جمهوری اسلامی ایران دانست.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول