اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در حوزه‌های انتخابیه استان اصفهان

انتخابات مجلس در 2400 شعبه اخذ رای برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار اصفهان به حوزه‌های انتخابیه نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان اصفهان اشاره کرد و بیان داشت: انتخابات اصفهان در 2 هزار و 400 شعبه اخذ رای در قالب 16 حوزه انتخابیه برگزار می‌شود.

انتخابات مجلس در 2400 شعبه اخذ رای برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا ذاکر اصفهانی در بازدید از محل ثبت‌نام نامزدهای نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در فرمانداری اصفهان با بیان اینکه استانداری اصفهان برای برگزاری انتخابات سالم، آرام و مشارکت حداکثری مردم تمهیدات لازم را اندیشیده است، اظهار داشت: پیش‌بینی می‌شود انتخابات مجلس نهم در اصفهان با تدابیر و امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در حوزه‌های انتخاباتی در یک محیط سالم برگزار شود.
وی با بیان اینکه دشمنان انقلاب همواره در گذشته کارشکنی‌هایی در برگزاری انتخابات داشته‌اند، افزود: خوشبختانه مردم ایران در این راه با حضور حداکثری خود آنها را شکست دادند.
استاندار اصفهان تصریح کرد: تاکنون روند برگزاری انتخابات اعضای هیئت نظارت و نیز رای برگزاری انتخابات با مشارکت، همکاری و هماهنگی بین دستگاه‌های ذی‌ربط در استان اصفهان به بهترین نحو انجام شده است.
وی تاکید کرد: استانداری بیش از هر چیز به اعمال و حاکمیت قانون در برگزاری نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اهمیت می‌دهد.
ذاکر اصفهانی همچنین به اقدامات مدیریتی و امنیتی برای جلوگیری از اقدامات دشمنان اشاره کرد و گفت: برای جلوگیری از انتشار شایعات به منظور کاهش مشارکت نامزدها و مردم در صحنه انتخابات مجلس، تدابیر لازم را اندیشیده‌ایم.
وی بیان داشت: تمام تلاش مسئولان بر این است که بتوانند اقدامات لازم را برای برگزاری یک انتخابات سالم، شفاف و رقابتی به دور از حاشیه انجام دهند.
استاندار اصفهان به حوزه‌های انتخابیه نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان اصفهان اشاره کرد و بیان داشت: انتخابات اصفهان در 2 هزار و 400 شعبه اخذ رای در قالب 16 حوزه انتخابیه برگزار می‌شود.
وی  ابراز امیدواری کرد حضور حداکثری مردم اصفهان در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگ زرین دیگری را در تاریخ این استان ثبت کند.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول