اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان ششمین روز ثبت‌نام انتخابات؛

37 نامزد انتخاباتی در بوشهر ثبت‌نام کردند

خبرگزاری فارس: جانشین ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: تا پایان ششمین روز ثبت‌نام، 37 نامزد انتخاباتی در بوشهر ثبت‌نام کردند.

37 نامزد انتخاباتی در بوشهر ثبت‌نام کردند
ناصر کشاورزی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: از نخستین روز ثبت‌نام نامزدهای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی تاکنون 37 نفر در استان بوشهر و در حوزه‌های چهارگانه ثبت‌نام کرده‌اند.
وی افزود: انتخابات در استان بوشهر در چهار حوزه برگزار می‌شود که ثبت‌نام از کاندیداها در فرمانداری‌های 9گانه بوشهر، دشتستان، گناوه، دیلم، دشتی، تنگستان، جم، کنگان و دیر انجام شده است.
مدیرکل سیاسی استانداری بوشهر با اشاره به تعداد نامزدهای حوزه‌های چهارگانه بیان کرد: در حوزه دشتستان 10 نفر، در حوزه کنگان هفت نفر، در حوزه بوشهر 10 نفر و در حوزه دشتی و تنگستان نیز 10 نفر تا پایان ششمین روز ثبت‌نام کرده‌اند.
کشاورزی تصریح کرد: 30 نفر از ثبت‌نام‌کنندگان دارای مدرک تحصیلی فوق‌لیسانس و معادل آن و 7 نفر نیز دارای مدرک دکترا هستند.
وی اضافه کرد: 33 نفر از ثبت‌نام‌کنندگان در انتخابات در استان بوشهر مرد و 4 نفر نیز زن هستند.
جانشین ستاد انتخابات استان بوشهر اذعان داشت: حداکثر سن ثبت‌نام‌کنندگان در استان بوشهر تاکنون 58 سال و حداقل سن نیز 30 سال است که البته هنوز یک روز کاری تا پایان زمان ثبت‌نام وقت باقیست.
کشاورزی یادآور شد: تمام عوامل برگزاری انتخابات در استان بوشهر در آمادگی کامل به سر می‌برند و با تلاش شبانه‌روزی استاندار محترم و معاون سیاسی استاندار، تاکنون هیچ مشکلی وجود نداشته و به فضل خدا تا پایان برگزاری انتخابات نیز این روند تداوم خواهد داشت.
وی افزود: انتخابات در ایران مظهر مردم‌سالاری دینی است و تاکنون به طور میانگین هر سال یک انتخابات در کشور برگزار شده که نشان دهنده مردمی بودن این نظام است.
کشاورزی تصریح کرد: به فضل خدا بار دیگر شاهد حضور بی‌نظیر مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی خواهیم بود و مردم حمایت خود را از نظام بار دیگر اعلام می‌کنند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول