اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 145 شعبه رای صورت می‌گیرد

همکاری 2500 نفر در روند اجرایی انتخابات ‌شهرستان سراب

خبرگزاری فارس: فرماندار ‌سراب از همکاری بیش از 2 هزار و 500 نفر در روند اجرایی انتخابات در سراب خبر داد و گفت: 145شعبه اخذ رای از صبح روز رای‌گیری تا اتمام مهلت قانونی در سطح شهرستان دایر خواهند بود.

همکاری 2500 نفر در روند اجرایی انتخابات ‌شهرستان سراب
به گزارش خبرگزاری فارس از سراب، محمدرضا بیرامی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: براساس فرآیند برگزاری انتخابات کار ثبت نام از نامزدهای نمایندگی نهمین دوره مجلس آغاز و تاکنون 11 نفر با ثبت نام در انتخابات تمایل خود را به نامزدی نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اعلام کردند، که در بین نامزدها یک خانم نیز به چشم می‌خورد.
وی از شکل‌گیری هیئت اجرایی انتخابات در سراب خبر داد و افزود: 30 نفر از معتمدان شهر برای انتخاب اعضای هیئت اجرایی به فرمانداری دعوت شدند تا از میان خود هشت نفر را به عنوان اعضای اصلی انتخاب کنند.
بیرامی افزود: با انتخاب این هشت نفر به عنوان اشخاص حقیقی و حضورفرماندار، رئیس اداره ثبت احوال و یک نفر با معرفی شورای اسلامی شهرستان به عنوان اشخاص حقوقی ترکیب نهایی هیئت اجرایی شکل گرفت.
فرماندار سراب از همکاری بیش از 2 هزار و 500  نفر در روند اجرایی انتخابات در سراب خبر داد و گفت: 145شعبه اخذ رای از صبح روز رای‌گیری تا اتمام مهلت قانونی در سطح شهرستان دایر خواهند بود.
فرماندار سراب یاد آور شد: ثبت نام نامزدها به معنای حضور آنها در انتخابات نیست بلکه مراحل قانونی تایید صلاحیت‌ها طی شده و در نهایت واجدان شرایط در موعد مشخص شده در قانون به مردم معرفی خواهند شد.
بیرامی رعایت قانون و بی‌طرفی مجریان انتخابات را بار دیگر مورد تاکید قرارداد و تصریح کرد: هیچ یک از مدیران و دست اندرکاران انتخابات اجازه ندارند له یا علیه نامزدها موضع‌گیری کنند.
وی به کارمندان دولت توصیه کرد در اوقات اداری و با استفاده از ملزومات دولتی فعالیت تبلیغاتی نداشته باشند.
فرماندار سراب از نامزدهای احتمالی خواست تا با اعمال و رفتار خود پایبندی خود را به قانون انتخابات نشان دهند.
‌انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول