اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی فوتسال راه ساری:

نمی‌توان به تنهایی فوتسال راه ساری را نجات داد/ راه ساری از ابتدا خوب بسته نشد

خبرگزاری فارس: سرمربی فوتسال راه ساری پس از حضور دوباره خود در تیم راه ساری گفت: یک دست صدا ندارد و نمی‌توان به تنهایی تیم راه ساری را از سقوط نجات داد.

نمی‌توان به تنهایی فوتسال راه ساری را نجات داد/ راه ساری از ابتدا خوب بسته نشد
علیرضا رعدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری پس از شکست در نخستین بازی خود که به عنوان مربی روی نیمکت راه ساری در برابر شرکت ملی حفاری اهواز قرار گرفت، بیان داشت: دو تیم بازی قابل قبولی را در مقابل تماشاگران به نمایش گذاشتند که فکر می‌کنم تیم راه ساری از بی‌تجربگی بازیکنانش باخت.
وی بیان داشت: راه ساری از تیم‌های جوان و بومی لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور و از همه مهم‌تر به عنوان تنها نماینده فوتسال شمال کشور محسوب می‌شود که برای بقا نیاز به حمایت بیشتر مسئولان سیاسی و ورزشی مازندران را می‌طلبد.
رعدی گفت: در حال حاضر یک هفته‌ای است که برای نجات راه ساری و بقا در لیگ برتر به عنوان سرمربی به راه ساری پیوستم و از همین جا اعلام می‌کنم برای اینکه سهمیه تنها نماینده استان در فوتسال کشور محفوظ شود، راه ساری باید حمایت همه‌جانبه شود.
سرمربی راه ساری در ادامه تصریح کرد: درست است که راه ساری از تیم‌های جوان و بومی کشور محسوب می‌شود ولی با همین بازیکنان هم می‌توانیم در صورت حمایت مسئولان و با تشویق هواداران و تماشاگران در لیگ موفق باشیم.
وی گفت: در حال حاضر 16 هفته از لیگ برتر فوتسال کشور سپری شد و تیم راه ساری با 10 امتیاز در رده 13 جدول 14 تیم جای دارد که این جایگاه و نتایج در شان تیمی همچون راه ساری نیست.
رعدی در ادامه تصریح کرد: هنوز 10 بازی دیگر از لیگ باقی مانده و مطمئنا اگر تیم راه ساری از 30 امتیاز لازم بتواند حداکثر امتیاز را کسب کند حضورش در لیگ برتر فوتسال کشور برای فصل بعد حفظ می‌شود.
سرمربی راه ساری گفت: تیم راه ساری از ابتدا فصل خوب بسته نشد که همین مسئله موجب شد تا این تیم نتواند به نتایج دلخواه خود دست یابد.
وی در پایان گفت: به راه ساری آمدم تا با تجربه و سابقه مربیگری که در تیم‌های مختلف در لیگ ایران دارم، تیم راه ساری را از سقوط نجات دهم که این کار با حمایت مالی و معنوی مسئولان ورزش استان و شهرستان حامیان مالی و سرمایه‌گذاران و از همه مهم‌تر با تشویق تماشاگران شدنی است.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول