اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل ورزش جوانان استان زنجان:

9 دی نماد عشق به ولایت است

خبرگزاری فارس: مدیر کل ورزش جوانان استان زنجان با تاکید بر ادای وظیفه نسبت به روز 9 دی گفت: 9 دی نماد عشق به ولایت است.

9 دی نماد عشق به ولایت است
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ایرج رحمانی در نخستین مجمع عمومی هیئت ژیمناستیک استان زنجان اظهار داشت: شیرینی حضور و پیروزی مردم در 9 دی اگر کمتر از 22 بهمن نباید کم‌تر نیست.
وی با اشاره به حضور 80 تیم از استان زنجان در لیگ‌های مختلف ورزشی افزود: این امر بیانگر لیاقت ورزش استان زنجان و به تبع آن جوانان این استان است.
مدیر کل ورزش جوانان استان زنجان با بیان اینکه وزیر ورزش و جوانان دستورهای خوبی برای واریز مبالغی از سهم یکی درصدی ورزش ارگان‌های دولتی به حساب ورزش استان‌ها داده است، ابراز امیدواری کرد، این امر موجب حل مشکلات مالی ورزش استان‌ها را فراهم کند.
وی با اشاره به اینکه ورزش ژیمناستیک تغذیه کننده ورزش‌های دیگر است، بر ضرورت تقویت هیئت‌ ژیمناستیک استان زنجان و حمایت از این هیئت تاکید کرد.
رحمانی با یادآوری انتخاب زنجان طی سال‌های گذشته به عنوان پایلوت سه ورزش پایه ژیمناستیک، دو و میدانی و همچنین شنا در کشور گفت: متاسفانه این انتخاب در حد ابلاغ باقی ماند و به صورت عملی اتفاقی رخ نداد.
وی بر ضرورت برخورداری همه شهرستان‌ها از امکانات ورزشی تاکید کرد و گفت: متاسفانه فقط سه شهرستان زنجان از سالن اختصاصی ژیمناستیک بهره‌مند هستند.
مدیر کل ورزش جوانان استان زنجان با اشاره به مستعد بودن همه جوانان ایران ابراز امیدواری کرد، گسترش امکانات موجب بروز استعدادهای جوانان این سرزمین شود.
وی با بیان اینکه طی سال‌های اخیر مسئولان به ورزش توجه ویژه‌ای داشته‌اند، تصریح کرد: حقیقت این است که متقاضیان امکانات ورزشی افزایش یافته‌اند.
رحمانی از گسترش سرانه فضای ورزشی استان زنجان خبر داد و گفت: این سرانه طی چند سال اخیر از 22 سانتی متر به 72 سانتی متر یعنی سه برابر افزایش یافته است.
وی با اشاره بر اهمیت تجهیزات در ورزش ژیمناستیک اضافه کرد: باید قبول کرد که ورزش ژیمناستیک یک کار تخصصی است و برای پیشرفت باید تجهیزات و لوازم آن فراهم شود.
مدیر کل ورزش جوانان استان زنجان با اشاره به حمایت مسئولان عالی استان زنجان از ورزش گفت: آنها تا آنجا که قانون اجازه داده است از ورزش حمایت کرده‌اند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول