اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه هیدج:

9 دی نماد وحدت و بصیرت ملت ایران بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه هیدج گفت: نهم دی ماه وحدت، بصیرت و میثاق با ولایت و رهبری مردم هوشمند و زمان‌شناس ملت ایران را نشان داد.

9 دی نماد وحدت و بصیرت ملت ایران بود
به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، علی یوسفی در جمع دانش‌آموزان هیدجی با تشریح حوادث و وقایع به وقوع پیوسته در طول تاریخ‌ اظهار داشت: انسان محتاج محبت و خوبی بوده و همواره از بدی‌ها و ظلم گریزان است‌.
وی با بیان اینکه شناخت حق و باطل در زمان فتنه خیلی مشکل است، ابراز داشت: بصیرت و اطاعت بی‌چون و چرا از ولایت بهترین راه نجات و هدایت است.
امام جمعه هیدج افزود: مومن باید در مواقع حساس با مال و جان از دین و رهبر خود دفاع کرده و پیرو ولی‌فقیه باشد.
وی اضافه کرد: یاران امام حسین ‌(ع) در روز عاشورا این کار انجام دادند و با دفاع از امام خود در تاریخ ماندگار شدند‌.
حجت‌الاسلام نوری با بیان اینکه در حال حاضر عَلَم هدایت دین و مسلمانان در دستان مقام معظم رهبری قرار گرفته است، گفت: ایشان با ایراد خطبه اعجاز آمیز در نماز جمعه سال 88 سیلی محکمی به جریان فتنه و حامیان آن‌ها زد که تا مدت‌ها توان برخاستن و خیانت دوباره را نخواهند داشت‌.
وی با اشاره به حماسه بزرگ 9 دی خاطرنشان کرد: یوم‌الله نهم دی یادآور غیرت دینی و عاشورایی مردان و زنانی است که با لبیک گفتن به ندای رهبر معظم انقلاب، منتظر هماهنگی و دستور مسئولان نمانده و به صورت خودجوش و مردمی مشت محکمی و نهایی بر دهان زیاده‌خواهان و فتنه‌گران زدند.
امام جمعه هیدج افزود: مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی در نهم دی نشان دادند در جایی که اصول و ارزش‌های ناب اسلامی مورد تهدید واقع شود، لحظه‌ای تحمل نکرده و در این راستا هر کس را در هر پستی و مقامی که باشد خط زده و از دایره انقلاب و اصول آن خارج می‌کنند.
وی با بیان اینکه نهم دی ماه وحدت، بصیرت و میثاق با ولایت و رهبری مردم هوشمند و زمان‌شناس ملت ایران را نشان داد، ابراز داشت:‌ امیدواریم دشمنان داخلی و خارجی انقلاب از این حرکت مردم درس عبرت گرفته و بیش از پیش آبروی خود را نبرند.
حجت‌الاسلام نوری تصریح کرد: ملت ایران در 9 دی سال 88 سبب خلق این حماسه عظیم شد و این حماسه به دلیل پایبندی ملت بیدار ایران به آرمان‌های شهدا و ولایت فقیه به وقوع پیوست.
وی افزود: یکی از مهم‌ترین پیام‌های 9 دی ولایت محوری مردم بود که در شرایطی که خواص با سکوت بی‌موقع و بی‌بصیرتی خود ولایت را تنها گذاشته بودند، مردم به میدان آمدند تا بار وظیفه‌ای که به دوش خواص بود را به دوش بکشند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول