اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات قم:

دانشگاهیان حضوری توام با بصیرت در انتخابات داشته باشند

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات استان قم گفت: دانشگاهیان با حضور توام با آگاهی و بصیرت خود می‌توانند نقش موثری در انتخابات داشته باشند.

دانشگاهیان حضوری توام با بصیرت در انتخابات داشته باشند
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد‌مهدی انصاری در جلسه هم‌اندیشی با دبیران و مسئولان تشکل‌های دانشجویی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان، در سخنانی به نقش و جایگاه ویژه و خطیر مجلس شورای اسلامی در نظام جمهوری اسلامی و همچنین اهمیت انتخابات پیش رو اشاره ‌و اظهار کرد: مجلس در جمهوری اسلامی از جایگاه رفیع و بالایی برخورد است و تجربه تاریخ نقش مجالس مختلف را در سیاست‌گذاری‌ها و سرنوشت کشور نشان داده است.
رئیس کمیسیون دانشجویی استان با بیان اینکه انسان نسبت به سرنوشت خود و جامعه وظیفه دارد، انتخابات را مصداق بروز و ظهور رأی‌ مردم دانست.
وی با اشاره به فراز و فرود‌های مجلس در ادوار گذشته و همچنین نقش نمایندگان در سرنوشت کشور، افزود: جامعه دانشگاهی به‌ویژه تشکل‌های دانشجویی باید در انتخابات پیش‌رو حضور فعالانه و توام با آگاهی و بصیرت داشته باشند و زمینه را برای مشارکت حد‌اکثری و برگزاری انتخاباتی سالم و پر شور و نشاط فراهم کنند.
رئیس ستاد انتخابات استان تبیین شاخص‌ها و معیار‌های برآمده از انقلاب اسلامی برای انتخاب اصلح را یکی از وظایف تشکل‌های دانشجویی در راستای شایسته‌ گزینی و انتخاب افراد توانمند و کار آمد دانست و بر ایفای نقش هر چه بیشتر و پر رنگ‌تر توسط آنان تاکید کرد.
انتهای پیام/ج30/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول