اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان:

حضرت عباس(ع) آموزگار ولایت‌مداری است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان گفت: حضرت عباس(ع) آموزگار ولایت‌مداری است.

حضرت عباس(ع) آموزگار ولایت‌مداری است
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام سید علی‌پناه محمودی‌نیا در مراسم گرامیداشت نهم دی در برازجان اظهار داشت: ملت ایران عاشق ولایت و ائمه اطهار(ع) هستند و همواره این عشق و ارادت خود را به اثبات رسانده‌اند.
وی افزود: حماسه بزرگ نهم دی نیز در واقع اثبات روحیه ولایت‌مداری ملت است و مردم با حضور میلیونی خود، دشمنان را خانه‌نشین کردند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان خاطرنشان کرد: دوستداران غرب، فرهنگ و تفکر غربی و حامیان اسلام آمریکایی نزد ملت ولایت‌مدار ارج و مزلتی نداشته و منفور هستند و مسیر ما ادامه راه معمار کبیر انقلاب است.
محمودی‌نیا تصریح کرد: بدون تردید نهم دی برآمده از شور حسینی و شعور ولایت‌خواهی است و دشمنان ملت در این روز به عمق ولایت‌پذیری ملت پی بردند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان بیان کرد: روز نهم دی برآمده از شور حسینی ملت و آمیختن آن با ولایت‌خواهی است و مردم در این روز فریاد انزجار از فتنه‌گران سر دادند.
محمودی‌نیا در ادامه با بیان اینکه حضرت عباس(ع) آموزگار ولایت‌مداری است گفت: درس ولایت‌مداری را باید از حضرت عباس(ع) بیاموزیم.
وی در ادامه به بحث بیداری اسلامی پرداخت و یادآور شد: امروز ثمره خون خاندان رسالت در بیداری اسلامی ملل مسلمان آشکار و غیر قابل انکار است.
محمودی‌نیا خون پاک علمدار کربلا را پاسدار اصل ولایت و پشتوانه آن دانست و اذعان داشت: هر کس با ولایت باشد سربلند می‌شود و هر کس از ولایت فاصله گرفت روز به روز بیشتر سقوط می‌کند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان خاطرنشان کرد: دشمنان امروز نیز به دنبال منحرف کردن اندیشه و افکار جوانان هستند و هرینه‌های زیادی را صرف این کار کرده‌اند و می‌خواهند جوانان را جذب کنند.
محمودی‌نیا گفت: بهترین مسیر برای موفقیت و سربلندی، حرکت در خط ولایت است و باید با وحدت و همدلی در این مسیر حرکت کنیم.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول