اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی:

نهم دی‌ماه روزی ماندگار در صفحات تاریخ زرین انقلاب اسلامی است

خبرگزاری فارس: دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با انتشار بیانیه‌ای به مناسبت نکوداشت یاد و خاطره حماسه نهم دی‌ماه اعلام کرد: نهم دی‌ماه روزی ماندگار در صفحات تاریخ زرین انقلاب اسلامی است.

نهم دی‌ماه روزی ماندگار در صفحات تاریخ زرین انقلاب اسلامی است
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در این بیانیه آمده است: بدون شک این روز بزرگ نقطه عطفی است که عظمت ملت ایران را بیش از پیش در نگاه جهانیان برجسته‌ می‌کند و عمل به هنگام و تشخیص به موقع و تجلی ایمان دینی در دفاع از اسلام و انقلاب و رهبری مهم‌ترین ویژگی این روز است.
این روز بزرگ که روز "بصیرت" نام گرفت، یکی از روزهای مهم و ماندگار انقلاب، و نماد ارادت ملت شریف ایران به حضرت سیدالشهدا(ع)، قیام عاشورا، تجدید میثاق با امام، شهدا و ارزش‌های ناب انقلاب اسلامی، تجلیگاه اعتقاد راسخ به اصل مترقی ولایت‌فقیه و مصداق حقیقی و راستین آن در عصر ما مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای "مدظله العالی" است.
9 دی، روز پیروزی ملت ایران در برابر فتنه‏گران داخلی و خارجی و مصداق بارز "ان تنصروالله ینصرکم و یثبت اقدامکم" بوده و به همگان نشان داد که با گذشت بیش از 30 سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی، مردم شریف ما ثابت قدم در راه ارزش‌ها و لبیک‏گوی ولی‌فقیه زمانند و از اسلام عزیز و انقلاب اسلامی به خوبی پاسداری می‌کنند.
پیام اصلی ملت ایران در روز 9 دی از زبان جوانان پاک‌باخته و شجاع این مرز و بوم اعلام شد که تا جان داریم پای اسلام، انقلاب و امام و رهبری ایستاده‌ایم.
با گذشت دو سال از حماسه به یاد ماندنی 9 دی ماه و در هم پیچیده شدن طومار فتنه‌گران و رسوایی حامیان غربی و صهیونیستی آنان، امواج بصیرت و بیداری ملت ایران، اقتدار و صلابت روزافزون انقلاب و نظام اسلامی، ناتوانی و استیصال نظام سلطه، اصحاب فتنه و ضد انقلاب داخلی و خارجی را در ابعاد شگفت‌انگیزی به جهانیان عرضه می‌کند.
یقینا رابطه عمیق ملت ایران با رهبر انقلاب اسلامی و اعتماد مردم و رهبری به یکدیگر اصلی‏ترین عامل در خنثی‏سازی فتنه 88 بود.
اما باید دانست که دشمنان نظام و انقلاب اسلامی لحظه‏ای دست از دشمنی بر نخواهند داشت لذا شایسته است با بصیرت و درک انقلابی، حضوری مداوم و گسترده و نگاه به سرچشمه معارف ولایت و رهبری راه را همچون گذشته گم نکنیم تا کشتی نجات ملت‏ها را با گذر از طوفان‏ها و موج‏های خطرناک به صاحب اصلی آن حضرت بقیه‌الله الاعظم(عج) بسپاریم.
مدیران‏، اعضا هیئت علمی‏، پژوهشگران‏، دانش‏پژوهان، مبلغان و پرسنل دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ضمن دعوت از عموم اساتید و فضلا و نخبگان علمی، فرهنگی و هنری استان جهت شرکت در همایش نکوداشت ایام‌الله 9 دی بر میثاق ناگسستنی خود با امام و رهبری و اهداف متعالی انقلاب اسلامی تجدید عهد می‏کنند.
انتهای پیام/ش30/و4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول