اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور در فرمانداری اردل

علی یوسف‎پور نامزد انتخابات مجلس نهم شد

خبرگزاری فارس: علی یوسف‌پور نماینده دوره‌های دوم، سوم و چهارم مجلس، در پنجمین روز از ثبت نام داوطلبان انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، با حضور در فرمانداری اردل برای شرکت در این دوره از انتخابات مجلس نام‎نویسی کرد.

علی یوسف‎پور نامزد انتخابات مجلس نهم شد
به گزارش خبرگزاری فارس از اردل، علی یوسف‎پور که برای ثبت‎نام و کاندیداتوری از حوزه انتخابیه اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار به فرمانداری اردل آمده بود، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهر، اظهار داشت: بر اساس قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران که ثمره خون شهدای بی‎شماری است، استقلال و آزادی بدست آمده، با قوانین تدوین شده در مجلس شورای اسلامی تضمین می‌شود که این مبین اهمیت مجلس در این نظام الهی است.
وی افزود: بر اساس تعبیر امام راحل(ره) مجلس یک کشور در دست قوانین و قدرت‌هاست، برهمین اساس افراد توانمند و متعهد که احساس وظیفه کرده و می‌توانند در پیشبرد اهداف نظام مثمر ثمر باشند و گره‌ای از مشکلات مردم را در سطح کشوری و یا حوزه انتخابیه خود برطرف کنند، باید وارد صحنه شده و در این میدان خود را بیازمایند.
نماینده مردم اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجالس دوم، سوم و چهارم، مجلس نهم را بسیار حساس‌تر از دیگر دوره‌ها ارزیابی کرد و گفت: بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری در سالی که مزین به نام جهاد اقتصادی است ضرورت رسیدگی به وضعیت اقتصادی و بهبود معیشت مردم باید در اولویت نخست مورد توجه ویژه قرار بگیرد.
وی حوزه اقتصادی را بسیار استراتژیک دانست و گفت: امروزه دشمن با توجه به اهمیت این جبهه به‌منظور پیشبرد اهداف خود و ضربه به نظام مقدس جمهوری اسلامی از کانال تحریم و محاصره اقتصادی وارد شده است که این امر توجه ویژه به بهبود زیرساخت‌های اقتصادی کشور را بیش از پیش ضروری کرده است.
یوسف‌پور ضرورت رفع مشکل بیکاری جوانان را از دیگر حساسیت‌های کاری مجلس نهم معرفی کرد و گفت: اتخاذ رویکردهای اشتغالزایی و رفع موانع فراروی ایجاد اشتغال در کشور از دیگر الزاماتی است که در دوره مدیریت مجلس نهم باید به آن توجه خاص مبذول داشت.
معاون وزرای نیرو و رفاه در دولت‌های نهم و دهم با ابراز امیدواری از بهبود وضعیت اقتصادی کشور، تحقق اهداف توسعه کشور را نیازمند تعامل و همکاری بین قوا دانست و گفت: در این مسیر باید تعامل و همکاری مثبتی بین دولت، مجلس و قوه قضائیه برخوردار باشد تا بتوانیم افق روشنی را فراروی کشور به نظاره بنشینیم.
یوسف‎پور با بیان اینکه یک نماینده نمی‌تواند به صورت فردی در مجلس کاری را از پیش ببرد، گفت: انجام کار در قالب‌های حزبی و جمعی کارایی بهینه‌تری خواهد داشت، بدین معنا که اگر یک برنامه با طرحی در مجلس طرح و در مرحله تصویب قرار بگیرد تشکل‌های گروهی و حضور نمایندگانی همسو و هم‌جهت موجب تسریع در پیشبرد اهداف خواهد شد.
وی با بیان اینکه نمایندگان مجلس باید امانت‌‎دار هویت مردم باشند، گفت: پیگیری مشکلات و مسائل مردمی و تلاش در راستای تحقق منافع کشور و در سطح خرد در حوزه انتخابیه از دیگر ویژگی‌های یک نماینده است که باید از سوی مردم مورد توجه قرار بگیرد.
یوسف‌پور در ادامه در پاسخ سؤالی درباره وحدت اصولگرایان در انتخابات مجلس و رسیدن جبهه متحد اصولگرایان و جبهه پایداری به لیست واحد، اظهار داشت: این دو جبهه هم اکنون در حال رایزنی هستند و ممکن است در خیلی از کاندیداها با هم مشترک باشند.
وی ابراز داشت: امید این است که جبهه پایداری و جبهه متحد اصولگرایی سرانجام به یک لیست مشترکی برسند و البته این موضوع بستگی به مذاکرات دارد که این اتفاق دارد صورت بگیرد.
وی همچنین در پاسخ به این سؤال که در صورت راهیابی به مجلس نهم، اولویت کاری وی چه خواهد بود، گفت: در صورت اعتماد مردم در حوزه‌های اقتصادی فعالیت خواهم کرد.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول