اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پارس‌آباد:

9 دی نمایش پاسداری از حریم ولایت است

خبرگزاری فارس: فرماندار پارس‌آباد گفت: 9 دی نمایشی عظیم از حریم‌داری ملت ایران در دفاع از مکتب ولایت بود.

9 دی نمایش پاسداری از حریم ولایت است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ولی کریمی در مراسم پاسداشت روز بصیرت و بیعت با ولایت در پارس‌آباد اظهار داشت: دشمنان با دسیسه پیچیده و فریبنده بعد از انتخابات سال 88 به میدان آمدند تا این انقلاب را با تمام اهداف و آرمان‌هایش مصادره به نفع کنند اما غافل از اینکه این انقلاب برپایه حضور مردم  و حاکمیت اسلامی پابرجاست.
وی از این روز به عنوان پیوند عظیم ملت با ولایت یاد کرد و افزود: این پیوند ناگسستنی همچنان مایه بهت و حیرت استکبار شده و آنها از فسلفه وجودی چنین عشق و دلدادگی عاجز و ناتوان هستند.
این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: در این روز مردم ولایی ایران اسلامی با حضور با بصیرت و پرشور خود، یک بار دیگر ثابت کردند، در همه حال مدافع حریم ولایت، آرمان ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی هستند.
کریمی خاطرنشان کرد: مردم در حماسه ملی 9 دی تمام توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان داخلی و خارجی نظام را نقش بر آب کردند.
وی به فرا رسیدن انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود: دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی، از راه‌ها و ترفندهای گوناگون در تلاش هستند تا این انتخابات به صورت کمرنگ برگزار شود.
فرماندار پارس‌آباد با بیان اینکه این انتخابات از حساسیت و اهمیت بالایی برخوردار است، اضافه کرد: مردم بار دیگر با حضور آگاهانه در صحنه انتخابات دشمنان را مایوس خواهند کرد.
کریمی انتخابات را مظهر حاکمیت مردم‌سالاری دینی در ایران اسلامی دانست و گفت: تاکنون حدود 30 انتخابات سالم در کشور برگزار شده است و این نشان می‌دهد که در هیچ کشوری به اندازه کشور جمهوری اسلامی ایران به نظر و رای مردم ارزش داده نمی‌شود.
وی با قدردانی از حضور مردم حوزه انتخابیه پارس‌آباد و بیله‌سوار در انتخابات گذشته، افزود: تمام تلاش و سعی ما بر این است که در این دوره با همکاری و مشارکت آحاد مردم، یک انتخابات سالم و آبرومند برگزار کنیم.
فرماندار پارس‌آباد از کاندیدهای این حوزه انتخابیه خواست، ضمن پرهیز از تخریب یکدیگر در همه حال اخلاق و تقوا و قوانین انتخابات را رعایت کنند.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در ادامه این مراسم رئیس اداره تبلیغات اسلامی پارس‌آباد از تهیه و توزیع نرم‌افزار چند رسانه‌ای با عنوان تجلی بصیرت توسط این اداره و در مناطق مختلف این شهرستان مرزی خبر داد.
حجت‌الاسلام حسن باقری گفت: این نرم‌افزار به منظور گرامیداشت 9 دی روز بصیرت دینی و با مضامین بصیرت در بیانات رهبری، بصیرت در قرآن و احادیث، ضرورت وجود ولایت فقیه، فتنه، بصیرت، جنگ نرم، ابزار عوام فریبی، تصاویر، فیلم و سخنرانی تهیه و در بین مردم منطقه شده است.
وی همچنین تجمع مردم مومن و انقلابی در راستای میثاق با ولایت، برگزاری مراسم عزاداری و مداحی شهادت حضرت رقیه (س) در مصلی، اجرای گفتمان دینی با موضوع بصیرت و ولایت فقیه در مدارس، نصب پلاکارد و بنر در سطح شهرستان را از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده برای روز 9دی در این منطقه عنوان کرد.
انتهای پیام/غ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول