اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار شبانکاره:

دشمن برای دلسرد کردن مردم در انتخابات تلاش می‌کند

خبرگزاری فارس: بخشدار شبانکاره گفت: دشمن برای دلسرد کردن مردم در انتخابات تلاش می‌کند.

دشمن برای دلسرد کردن مردم در انتخابات تلاش می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، مختار چترسنجی عصر امروز در نشست با هیئت اجرایی و معتمدان انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در بخش شبانکاره اظهار کرد: نظام اسلامی از مردمی‌ترین نظام‌ها در سراسر جهان است و تمام ارکان نظام بر اساس آرای مردم انتخاب می‌شوند و در واقع ایران اسلامی نماد مردم‌سالاری دینی است.
وی افزود: در 30 سال اخیر به طور میانگین هر یک سال یک انتخابات مهم و سرنوشت‌ساز در کشور برگزار شده و مردم در تعیین ‌سرنوشت خود شرکت کرده‌اند.
بخشدار شبانکاره در ادامه با اشاره به سالروز نهم دی خاطرنشان کرد: مردم هوشیار و بیدار ایران اسلامی در حماسه 9دی نقشه‌های دشمنان علیه تمامیت ارضی کشور را خنثی کردند و یک حماسه بزرگ و ارزشمند را رقم زدند. 
چترسنجی تصریح کرد: در حماسه 9 دی مردم ایران اسلامی وفاداری خود را به انقلاب اسلامی، خون شهدا و ارزش‌های نظام در عمل به منصه ظهور رساندند.
بخشدار شبانکاره در بخش دیگری از سخنان خود، انتخابات مجلس شورای اسلامی را برهه حساس پس از فتنه 88 نامید و اضافه کرد: دشمن تلاش می‌کند با دلسرد کردن مردم مشارکت آنان در این عرصه سرنوشت‌ساز را کمرنگ کند. 
چترسنجی ادامه داد: مسئولان هیئت‌های اجرایی انتخابات در این بخش باید با اهتمام به رهنمودهای مقام معظم رهبری و عمل به قانون امانت‌دار شایسته‌ای برای پاسداری از آرای مردم باشند.
وی بیان کرد: مردم همواره اثبات کرده‌اند در عرصه دفاع از نظام و دفاع از ولایت فقیه حضوری چشمگیر دارند و امسال نیز اطمینان داریم مردم با حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی حماسه‌ای دیگر خلق می‌کنند.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول