اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تصادف خونین در محور مغان

مصدوم و کشته شدن 6 نفر در حوادث رانندگی اردبیل

خبرگزاری فارس: در تصادف 12 ساعت گذشته در محورهای مواصلاتی اردبیل 6 نفر کشته و ‌مصدوم شدند.

مصدوم و کشته شدن 6 نفر در حوادث رانندگی اردبیل
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در تصادفات رانندگی که امروز در محورهای مواصلاتی اردبیل رخ داد بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی تریلی در محور گرمی ـ انگوت دو نفر مصدوم  و راهی بیمارستان شدند.
علت این حادثه رانندگی سرعت غیرمجاز خودروی تریلی بوده که با انحراف از مسیر اصلی در حوالی روستای شرفه انگوت گرمی بر اثر واژگونی دو نفر از سرنشینان مصدوم شدند که با کمک نیروهای هلال احمر انگوت مصدومان به بیمارستان ولایت گرمی انتقال یافتند.
اما در سانحه رانندگی دیگر یک دستگاه خودروی پژو آردی در حد فاصل روستاهای آغداش و بنه بخش مرکزی گرمی که در جاده اصلی گرمی ـ اردبیل در حال حرکت بوده از جاده منحرف و واژگون شد.
بر اثر این واژگونی هر چهار سرنشین آن مصدوم شد.
علی پناهپور، رئیس فوریت‌های پزشکی بیمارستان ولایت گرمی اظهار کرد: با تلاش به موقع مامورین فوریت‌های پزشکی گرمی مصدومان این دو حادثه به بیمارستان ولایت این شهرستان انتقال یافت.
وی با شدید خواندن مصدومیت یکی از سرنشینان خودروی آردی افزود: احتمال می‌‌رود تابش چراغ خودروهای عبوری از مقابل، علت خروج پژو آردی از مسیر حرکت و واژگونی این وسیله نقلیه بوده است.
در تصادف خونین دیگری که در محور کوثر ـ خلخال رخ داد بر اثر برخورد یک دستگاه پراید با سواری پژو راننده پراید به دنبال شدن برخورد جان خود را از دست داد.
علت این حادثه در بررسی اولیه و نظر کارشناسی پلیس سرعت بیش از حد خودروی پراید اعلام شده است که با انحراف از جاده اصلی با خودروی پژو برخورد کرده است.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول