اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار همدان:

دولت اصلاحات مقدمات فتنه 88 را فراهم کرد

خبرگزاری فارس: استاندار همدان گفت: فتنه 88 با مقدمه و برنامه‌ریزی قبلی رخ داد و دولت اصلاحات مقدمات آن را فراهم کرد.

دولت اصلاحات مقدمات فتنه 88 را فراهم کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، کرم‌رضا پیریایی ظهر امروز در مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی در همدان، فتنه را به معنای غبارآلود کردن فضا برای بهره‌گیری از موقعیت به منظور دستیابی به اهداف پیش رو خواند و افزود: حماسه بزرگ مردم در نهم دی سال 88 مساوی با بصیرت و آگاهی بالای مردم بود که زمینه را برای مقابله با فتنه و فتنه‌گران فراهم آورد.
وی بازخوانی بیانات مقام معظم رهبری در ارتباط با حماسه 9 دی و تحلیل آنها را یکی از مسائل ضروری جامعه دانست و ادامه داد: تجزیه و تحلیل فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب با دامنه‌دار کردن مفاهیم و پیدا کردن روشن مصادیق می‌تواند راهبرد مطلوبی برای طی طریق در مسیر درست باشد.
به گفته استاندار همدان، عمق ژرفای حرکت مردمی و گستره افق آن در نهم دی 88 از دیگر مقولاتی است که نیاز به تحلیل ویژه دارد چرا که مردم در این روز اوج بصیرت و ولایتمداری خود را به جهانیان نشان دادند.
وی با اشاره به اینکه فتنه سال 88 با مقدمه و برنامه‌ریزی قبلی رخ داد، تصریح کرد: با نگاهی گذرا به عملکرد دولت اصلاحات تمهید مقدمات فتنه در آن دوران به وضوح مشاهده می‌شود، البته فعالیت‌هایی نیز در راستای ایجاد فتنه به راه انداختند اما با درایت و تیزبینی مقام معظم رهبری نتوانستند کاری از پیش ببرند.
پیریایی با بیان اینکه پس از انتخابات ریاست جمهوری و حوادث بعد از آن، پیوند دست دشمن خارجی و داخلی در ایجاد فتنه به خوبی مشاهده می‌شد، گفت: به فضل الهی و با هوشیاری رهبری و حضور مردم در صحنه توانستیم از این گذرگاه به سلامت عبور کنیم.
وی حماسه 9 دی را به مانند 22 بهمن ارزشمند و حاوی پیام‌های در خور توجه دانست و ادامه داد: مردم در 22 بهمن با حضور به موقع و آگاهانه خود ایجاد انقلاب را موجب شدند و در نهم دی ماه نیز با حضور سازنده و بالنده خود بقای جمهوری اسلامی ایران را رقم زدند.
استاندار همدان با بیان اینکه هشت ماه فتنه به اندازه هشت سال جنگ تحمیلی از مردم انرژی گرفت، افزود: البته ارتقای شاخص‌های شخصیتی و گنجایش و ظرفیت مردم از دیگر موضوعاتی بود که در این هشت ماه جامعه ایران اسلامی شاهد و ناظر آن بود.
وی حماسه بزرگ 9 دی را زمینه‌ساز بیمه نظام جمهوری اسلامی ایران از انحرافات و توطئه‌ها خواند و گفت: باید طی یک جلسه مبسوط نسبت به واکاوی فعالیت جریان فتنه و عمق قضیه به منظور آگاه‌سازی بیش از پیش جامعه اقدام شود چرا که این مهم می‌تواند راهگشای بسیاری از امور باشد.
پیریایی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر تلاش و کوشش بی‌وقفه بعد از برگزاری انتخابات دهم گفت: البته برخی قصد توجه به این امر را نداشتند و زمینه‌ساز ظهور و بروز مسائل بعد از انتخابات شدند.
وی در پایان سخنانش تلاش و کار در عرصه خدمات‌رسانی به مردم را خواسته رهبر معظم انقلاب دانست و ابراز کرد: همین امر زمینه‌ مقابله با توطئه‌های دشمنان و اعتلای روافزون نظام اسلامی را فراهم می‌آورد.
انتهای پیام/و۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول