اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی بیانیه‌های جداگانه

احزاب و نهادهای لرستان بر بزرگداشت 9 دی تاکید کردند

خبرگزاری فارس: احزاب، گروه‌ها و تشکل‌های علمی و دانشجویی استان لرستان با صدور بیانیه‌های، سالروز حماسه 9دی ماه را گرامی داشتند.

احزاب و نهادهای لرستان بر بزرگداشت 9 دی تاکید کردند
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، جمعیت پیروان ولایت مطلقه فقیه استان لرستان با صدور بیانیه‌ای در حمایت از حماسه 9 دی ما، این روز را روز خیزش امت با هدایت الهی و ولایت رهبر معظم انقلاب معرفی کرده است.
در این بیانیه آمده است: حماسه باشکوه و ماندگار نهم دی ماه سال 1388 علاوه بر کور کردن چشم فتنه‌گران، آب سردی بر پیکر تبلیغات واهی، جنگ نرم و نقشه براندازی دشمنان ریخت.
این بیانیه می‌افزاید: ایرانیان ولایتمدار در نهم دی ماه بار دیگر ثابت کردند که همواره بر پایه اندیشه‌های ناب امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری آماده جان‌فشانی برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.
دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان لرستان نیز با صدور بیانیه‌ای به همین مناسبت اعلام کرد، 9 دی نقطه عطفی در تاریخ پر افتخار ملت ایران و حادثه‌ای بزرگ و حرکتی عظیم و ماندگار مردمی است که یادآور حرکت انقلابی مردم در سال 1357 می‌باشد.
در این بیانیه آمده است: اینک که در آستانه امتحانی دیگر به نام انتخابات مجلس نهم قرار گرفته‌ایم تبلیغات مسموم رسانه‌های غربی و آمریکای جنایتکار در جهت غبار آلود کردن فضای جامعه آغاز شده و متأسفانه شاهد هستیم که عده‌ای با ابزارهای متعدد و با به راه انداختن جریان انحرافی سعی در خدشه دار نمودن حرکت‌های عظیم مردم را دارند.
در این بیانیه دانشگاهان دانشگاه‌های استان لرستان ضمن تجدید بیعت با ارزش‌های نظام، همگان را به وحدت و دوری از تفرقه حول محور ولایت مطلقه فقیه دعوت کردند.
فرماندهی انتظامی استان لرستان نیز به مناسبت فرا رسیدن نهم دی سالروز حماسه بزرگ ملت ایران در بیانیه‌ای اعلام کرد، نهم دی روز پیروزی ملت ایران در برابر فتنه گران داخلی و خارجی است.
در این بیانیه آمده است: نهم دی ماه سال 1388 به عنوان بزرگ زرینی از دفتر پر افتخار و سراسر عزت تاریخ کشور ایران اسلامی، پیام ولایت مداری ملت بسیجی و قدرشناس را به جهانیان فریاد زد و مردم بصیر و انقلابی با حضور باشکوه و یکپارچه نشان دادند توطئه و نقشه استکبار و نوکرانش نخواهند توانست در ادامه راه شهدا و امام شهدا خلل ایجاد کند.
عقیدتی سیاسی لشگر 84 پیاده لرستان نیز به همین مناسبت با صدور بیانیه‌ای بر حضور حماسی مردم به ویژه نیروهای نظامی و انتظامی در مراسم گرامیداشت حماسه نهم دی تاکید کرده است.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول