اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مراسم اختتامیه نمایشگاه گرامی‌داشت هفته پژوهش

پژوهشگران برتر سال 90 خراسان رضوی معرفی شدند

خبرگزاری فارس: در مراسم اختتامیه نمایشگاه گرامی‌داشت هفته پژوهش خراسان رضوی از پژوهشگران برتر سال 90 استان تقدیر شد.

پژوهشگران برتر سال 90 خراسان رضوی معرفی شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، در این مراسم که با حضور استاندار خراسان رضوی و جمع زیادی از مدیران استان در محل تالار همایش‌های نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار شد، 109 برگزیده در بخش‌های مختلف پژوهشی لوح‌تقدیر، تندیس و مدال‌های خود را از دست نماینده عالی دولت در استان دریافت کردند.
اسامی برگزیدگان به شرح زیر است:
صاحبان ایده‌های برتر
سیدمسعود حداد بایگی، مسعود سرحدی، محمدرضا منشادی، مجید محمودی‌نژاد، مرتضی شرفی، برهمن سبزواری، حوریه شجاعی‌کنگ‌سفلی، مسعود جلیلی‌منش، هادی نظری‌راد، الهه رضایی، المیرا ابوالحسنی، محمود رمضانی، شهین ابراهیم‌زاده پزشکی، داود صانعی، رضا صادقی‌خباز.
 پژوهشگران حوزه علوم اسلامی:
حجت‌الاسلام علی‌اصغر ناصحیان در رشته علوم و معارف قرآنی، حجت‌الاسلام روح‌الله زینلی در رشته کلام و فلسفه و حجت‌الاسلام  علی جلالیان اکبرنیا در رشته اخلاق و تربیت لوح‌تقدیر و تندیس جشنواره را دریافت کردند. حجت‌الاسلام جواد ایروانی در رشته ترجمه و تصحیح، حجت‌الاسلام سید جعفر علوی در رشته فقه و اصول فقه، حجت‌الاسلام سید مهدی احمدی‌نیک در رشته علوم و معارف حدیثی، زهرا توکلیان در رشته فقه و حقوق و تکتم آزاد در رشته تاریخ‌اسلام شایسته تقدیر شدند.
 پژوهشگران برتر دانشگاهی و مراکز تحقیقات
در علوم پزشکی و پیراپزشکی حمید صادقیان، حمید جعفرزاده و عبدالرضا وارسته حایز رتبه اول تا سوم شدند و لوح‌تقدیر و تندیس جشنواره را دریافت کردند. در فنی و مهندسی: حسین خوران حایز رتبه سوم لوح‌تقدیر و تندیس دریافت کرد. در علوم کشاورزی و دامپزشکی: محمدرضا رمضانی‌مقدم، الناز میلانی و  محمدتقی کاشکی حایز رتبه اول تا سوم شدند و لوح‌تقدیر و تندیس جشنواره دریافت کردند. در علوم پایه سید علیرضا حسینی کاخک، فاطمه فراش بامحرم، مریم متین مقدم رتبه اول تا سوم را به دست آوردند و لوح‌تقدیر و تندیس جشنواره را دریافت کردند. در علوم انسانی و هنر محمدرحیم رهنما و شهرام بهرامی رتبه دوم و سوم را کسب کرده و لوح‌تقدیر و تندیس دریافت کردند.
علی‌اکبر زارع‌مقدم در بخش پژوهش برتر حوزه آموزش و پرورش رتبه اول را به دست آورد. در بخش پژوهشگر برتر در همین حوزه مجید حیدری‌چروده و معلم پژوهنده برتر سعیده‌ ابراهیم‌پور انتخاب شدند. 
 دانش آموزان فن‌آور برتر
عماد عامری، سجاد اسماعیلی و آرش ثروتمند حایز رتبه اول تا سوم شدند و لوح تقدیر و مدال دریافت کردند. 
 دانش‌آموزان پژوهشگر برتر
مهدی معصومی، هانیه صفرپور و امین عطایی حایز رتبه اول تا سوم شده و لوح‌تقدیر و مدال دریافت کردند و از حسین احدی با لوح‌تقدیر و تندیس به عنوان پیشکسوت برتر حوزه آموزش و پرورش تقدیر شد.
 دانشجویان برتر پژوهش:
 در مقطع تحصیلی دکترای تخصصی و فوق تخصصی علوم پزشکی: امیرحسین صاحب‌کار رتبه اول و لوح تقدیر و تندیس دریافت کرد، حمیدرضا رحیمی نفر دوم که لوح‌تقدیر و مدال کسب کرد. در رشته دکترای عمومی علوم پزشکی امیرعلی رهسپار نفر اول و لوح تقدیر و تندیس دریافت کرد و محسن تدین نفر دوم که لوح‌تقدیر و مدال کسب کرد. در رشته دکترای تخصصی غیر پزشکی سید محمدرضا فرشچی نفر اول لوح‌تقدیر و تندیس نفر دوم شاهرخ قوتی رودسری لوح‌تقدیر و مدال دریافت کرد و در کارشناسی‌ارشد پیمان نعمت اللهی نفر اول لوح‌تقدیر و تندیس دریافت کرد.
 فن‌آوران برتر
 عباس شجاعی، علی رفیعی و مهران غیاثی نفر اول تا سوم شدند و لوح‌تقدیر و تندیس جشنواره را دریافت کردند.
 دستگاه‌های اجرایی برتر پژوهشی
شهرداری مشهد، شرکت گاز خراسان رضوی، شرکت برق منطقه‌ای خراسان و سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی، دستگاه‌های برتر شناخته شده و از مدیران آنها تقدیر شد.
 موسسات برتر پژوهشی در بخش صنعت
موسسه تحقیقاتی پر طاووس و شرکت صنایع قند ایران به ترتیب حایز رتبه اول و دوم شدند و لوح تقدیر دریافت کردند.
 واحدهای صنعتی برتر پژوهشی
صنایع پودر شیر مشهد، گروه صنعتی و معدنی زرمهر و شرکت ایران خودرو خراسان برتر شناخته شده و لوح‌تقدیر دریافت کردند.
 مراکز رشد برتر
مرکز رشد دانشگاه فردوسی که علاوه بر لوح‌تقدیر تندیس نیز دریافت کرد، مرکز رشد نیشابور و مرکز رشد کشاورزی و منابع طبیعی برتر و لوح تقدیر دریافت کردند.
 طرح‌های برتر حوزه توسعه روستایی
خانم فاطمه رحمانی(و همکاران حسین خوبان، سارا رحیم‌پور اصفهانی) لوح‌تقدیر و تندیس دریافت کردند. سید احمد محدث(و همکار محسن شال‌فروشان) خلیل سلیمانیان(و همکار محمود معین‌زاده) دوم و سوم لوح تقدیر دریافت کردند. علیرضا شکری(و همکاران حسین ساربان و محمد صبور بلندی) حمیدرضا فتحی(و همکاران فاطمه کبیری، سلیمان صادقی و فرحناز بهارستان) غلامحسین خدایی (و همکاران فاطمه کبیری، زهرا اباصلتی) شایسته تقدیر و لوح‌تقدیر دریافت کردند.
 طرح‌های دانش‌بنیان برتر ملی مربوط به جشنواره ملی علم تا عمل
محمدباقر سوزنچی کاشانی، علیرضا ناصری حسینی، مهدی قیافه داوودی، محمدرضا رحمانی، کمال فروندی و حسن رهنما لوح‌تقدیر و فیش حج دریافت کردند.
 پیشکسوتان برتر دانشگاهی پژوهش:
 در گروه علوم پزشکی و پیرا پزشکی صدیقه فضلی ‌بزاز، فنی و مهندسی: محمدرضا رضایی پژند، علوم پزشکی و دامپزشکی: سید علی مرتضوی، علوم پایه: فایزه توتونیان و علوم انسانی و هنر: سعید مرتضوی لوح‌تقدیر و تندیس دریافت کردند.
 واحدهای فن‌آور برتر
شرکت ایمن موج، شرکت پایا فناوران توس و شرکت صنایع شیمیایی سامد رتبه اول تا سوم را کسب کرده و لوح‌تقدیر و تندیس دریافت کردند.
 طرح‌های فن‌آورانه برتر
رضا نجات‌پور(مرکز رشد جامع) رتبه اول لوح‌تقدیر و تندیس دریافت کرد. مصطفی مکارم (مرکز رشد دانشگاه فردوسی) و فایزه تجلی( جهاد دانشگاهی مشهد) دوم و سوم شدند و لوح‌تقدیر و مدال دریافت کردند.
غرفه‌های دانشگاه علوم پزشکی، دانشگاه فردوسی، دانشگاه آزاد اسلامی مشهد، دانشگاه پیام‌نور، دانشگاه‌های جامع علمی و کاربردی، پارک علم و فناوری استان، موسسات آموزشی غیر دولتی، آموزش و پرورش، سازمان بسیج علمی و پژوهشی و فناوری، سازمان‌های مستقل، شرکت‌های دولتی، شهرداری‌ها، آستان قدس‌رضوی، اداره‌کل تعاون، اداره‌کل فنی و حرفه‌ای، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان جهاد کشاورزی و سازمان در نمایشگاه دایر بودند.
انتهای پیام/ش30/و4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول