اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور فرماندار گچساران عنوان کرد

شکست رسانه‌های استکباری در جهت‌دهی افکار جوانان ایران

خبرگزاری فارس: مشاور جوان فرماندار گچساران گفت: رسانه‌های استکباری در جهت‌دهی افکار جوانان ولایت‌مدار ایران اسلامی شکست خورده‌اند.

شکست رسانه‌های استکباری در جهت‌دهی افکار جوانان ایران
به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، مازیار قشقایی صبح امروز در نشست هم‌اندیشی با مشاوران حوزه فرمانداری این شهرستان برای برگزاری مناسبت‌های 9 دی و ایام‌الله دهه فجر انقلاب اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین رویدادهای دو سال اخیر که نشانگر دانایی، آگاهی و پایبندی مردم به نظام جمهوری اسلامی ایران و ولایت فقیه بود حماسه حضور میلیونی مردم در 9 دی است.
وی افزود: 9 دی حضوری خودجوش و برخاسته از بصیرت مردم ایران در شناخت و درک نظام جمهوری اسلامی، حمایت از نظام و ولایت فقیه و شناسایی دشمنان داخلی و فتنه 88 بود.
مشاور جوان فرماندار گچساران و رئیس حوزه مشاوران جوان فرمانداری گچساران با اشاره به قیام امام حسین (ع) و تأثیرگذاری آن بر ملت مسلمان ایران تصریح کرد: حال و هوای عاشورایی قیام 9 دی زیبایی این حماسه تاریخی را دو چندان کرد و نشان داد ملت ایران رهبر و امام زمان خود را تنها نمی‌گذارند.
قشقایی بیان داشت: اگر قیام و شهادت امام حسین (ع) اتفاق نمی‌افتاد، شاید امروز تاریخ اسلام به گونه دیگری رقم می‌خورد.
وی امر به معروف و نهی از منکر را مهم‌ترین پیام قیام امام حسین (ع) عنوان کرد و گفت: بعد از پیروزی انقلاب، سایر ملت‌های ممالک مختلف شناخت بیشتری از پیام‌ امام حسین (ع) پیدا کردند.
قشقایی ادامه داد: جمهوری اسلامی با حرکت و تلاش جوانان توانمند، تحصیل‌کرده و ولایت‌مدار چهار دوره حساس را گذرانده و هم اکنون در دهه ولایت، بصیرت و روشنگری قرار دارد.
رئیس حوزه مشاوران جوان فرمانداری گچساران جوانان ایران اسلامی را جوانانی توانمند، تحصیل‌کرده و ولایت‌مدار دانست و افزود: در دهه اخیر پیشرفت‌های علمی و فرهنگی جوانان ولایت‌مدار جمهوری اسلامی نشان داد که تبلیغات بدخواهان و دشمنان نظام از طریق شبکه‌های مختلف ماهواره‌ای و رسانه‌ای نتوانسته کوچک‌ترین جهت‌دهی منفی در جوانان ولایت‌مدار ایجاد کند.
قشقایی تبلیغات و تحریم‌های آمریکا، صهیونیسم و کشورهای استعماری علیه نظام جمهوری اسلامی را آخرین حربه و امید دشمنان نظام عنوان کرد و ابراز داشت: توانمندی و پیشرفت‌های روز افزون نظامی و اقتدار جمهوری اسلامی، پایبندی مردم به نظام و ولایت از مهم‌ترین عوامل بازدارنده حمله نظامی آمریکا و صهیونیسم به ایران اسلامی است.
وی آمریکا و صهیونیسم را از جمله دشمنان تاریخی و قسم‌خورده انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: ماهیت مقدس و دینی جمهوری اسلامی و قطع منافع دشمنان پس از پیروزی انقلاب اسلامی، سبب ایجاد فشار و اعمال تحریم‌ها توسط آمریکا و کشورهای استعماری شده است.
قشقایی ادامه داد: آمریکا هیچ‌گاه به فکر منافع و آسایش ملت ایران نبوده، بلکه به دنبال تخریب مبانی و ارزش‌های انقلاب اسلامی در راستای اهداف شوم و منفعت‌طلبانه خود است.
مشاور جوان فرماندار گچساران خاطرنشان کرد: هر چند که در طول سال مناسبت‌های مختلفی با حضور مردم برگزار می‌شود ولی حماسه نهم دی پیام اصلی دیگری دارد که آن هم به خودجوش بودن آن بر می‌گردد.
قشقایی افزود: هنگامی که مردم احساس کردند به کشور ظلم شده و ارزش‌های اسلام و انقلاب مورد حمله واقع شده بار دیگر به صحنه آمدند و این حماسه ماندگار را رقم زدند.
وی بصیرت و هوشیاری مردم در حرکت حماسی 9 دی را پاسخی دندان شکن به هتاکان و قانون شکنانی دانست که قصد داشتند با فتنه‌انگیزی و تفرقه، اراده ملت مسلمان ایران در دفاع از اسلام و انقلاب را با خلل مواجه سازند.
قشقایی ابراز داشت: پیام اصلی نهم دی حضور مردم در تمامی صحنه‌ها بود و این حماسه ثابت کرد که قدرت مردمی مهم‌ترین سرمایه انقلاب اسلامی است و هر زمان که نیاز باشد مردم با شناخت کامل به صحنه می‌آیند.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول