اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پاکدشت:

استکبار جهانی با توطئه علیه ایران به‌دنبال برون‌رفت از بحران است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان پاکدشت با اشاره به توطئه‌های مختلف استکبار جهانی علیه ایران اسلامی گفت: استکبار جهانی با توطئه علیه ایران به‌دنبال برون‌رفت از چالش‌های داخلی و خارجی است.

استکبار جهانی با توطئه علیه ایران به‌دنبال برون‌رفت از بحران است
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، قربانعلی مقبلی دقایقی پیش در جلسه کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات شهرستان پاکدشت گفت: به منظور آگاهی بخشی عمومی نسبت به اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات آینده، باید تمام ظرفیت‌های تبلیغات و اطلاع‌رسانی درشهر ستان مورد استفاده قرار گیرد.
فرماندار شهرستان پاکدشت در جمع روابط ‌عمومی‌های ادارات با بیان اینکه انتخابات سال 88 با حضور حداکثری مردم به نمونه‌ای بی‌نظیر در دنیا تبدیل شده است، بر اهمیت فراهم‌سازی بستر مشارکت و حضور حداکثری مردم در انتخابات تاکید کرد و افزود: در اوج جریان‌های بیداری اسلامی در کشورهای اسلامی و در کشور‌های غربی، استکبار جهانی به دنبال متهم کردن ایران و تهدید و توطئه برای برون‌رفت از چالش‌های داخلی و خارجی بر علیه خود هستند اما به لطف خداوند متعال و رهبری‌های داهیانه مقام عظمای ولایت و همبستگی مردم ایران کاری از پیش نمی‌برند.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: روابط‌ عمومی‌ها که به عنوان ضلع اصلی در زمینه اطلاع‌رسانی به حساب می‌آیند باید در راستای تبیین اهمیت و ضرورت حضور مردم در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و برگزاری پرشور آن با حضور حداکثری تلاشی مضاعف داشته باشند.
مقبلی بیان داشت: اطلاع‌رسانی به‌موقع از جریان عمومی انتخابات به مردم و دستگاه‌های ذی‌ربط و رصد و پوشش تمام اخبار انتخاباتی و تبلیغات در راستای ایجاد شور و مشارکت حداکثری بدون سوگیری اصلیترین وظایف کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات شهرستان است.
معاون سیاسی‌ ـ انتظامی فرماندار پاکدشت در ادامه این نشست طی سخنانی گفت: در طول 32 سال گذشته و در مدت عمر انقلاب اسلامی ایران رخدادهایی به وقوع پیوسته که هر کدام می‌توانست نظام را با تهدید جدی روبه‌رو کند ولی در سایه الطاف خداوند متعال و رهبری الهی و حکیمانه حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و هوشیاری و بصیرت مردم، نظام مقدس جمهوری اسلامی با صلابت سیر پر عزت خود را می‌پیماید.
عین‌الله تاجیک با اشاره به کارکردهای انتخابات در جامعه تصریح کرد: مشارکت مردم در حاکمیت، اعطای مشروعیت و رسمیت بخشیدن به نظام، نهادینه کردن ساختارها و نهادهای اساسی نظام و گردش نخبگان از اثرات مثبت انتخابات در جامعه است.
وی در ادامه بر اطلاع رسانی صحیح و کار آمد و تشویق و ترغیب مردم به حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی تأکید کرد و این مشارکت را زمینه ساز رشد و تعالی و پیشرفت جامعه دانست.
علی‌اصغر مونسان، مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات پاکدشت نیز در پایان این نشست به تشریح وظایف و عملکرد کار گروه‌های تخصصی کمیته تبلیغات ستاد انتخابات شهرستان پرداخت و بر شکل‌گیری کارگروه تولید محتوا در کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد شهرستان تاکید کرد.
‌انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول