اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جشنواره شهروند برگزیده

100 شهروند برگزیده زنجانی تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: معاون اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی استان زنجان گفت: در جشنواره شهروند برگزیده زنجان از 100 شهروند برگزیده تجلیل شد.

100 شهروند برگزیده زنجانی تجلیل شدند
وجیه‌الله موسوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: رحیم حاج نائبی از اعضای هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان، ولی‌الله کلامی مداح اهل بیت (ع)، محمد جواد غم‌پرور رئیس هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان و عقیل مهدیون از اعضای هیئت امنای مسجد حسینیه اعظم زنجان به عنوان شهروند برگزیده و همیار محرم تجلیل شدند. 
وی ادامه داد: در این مراسم حجت‌الاسلام علی طهماسبی، امام جمعه شهر قیدار، حاج جواد رسولی مداح اهل بیت عصمت و طهارت، مرتضی حیدری مداح اهل بیت و وحید معبودی فرزند شهید نصرالله معبودی نیز تقدیر شدند. 
معاون اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی استان زنجان با بیان اینکه فرض‌الله جعفری فرزند شهید بهزاد جعفری، مریم افشاری همسر شهید رضا نجفی، یوسف امام‌لو فعال عرصه فرهنگ عاشورایی، یدالله واعظی خلبان هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی و جانباز جنگ تحمیلی، زین‌العابدین عباسی پدر شهید فرشاد عباسی به عنوان شهروند برگزیده انتخاب شدند، یادآور شد: نعمت‌الله معبودی پدر دو شهید سعید و علیرضا معبودی نیز در این مراسم مورد تجلیل قرار گرفت. 
وی از انتخاب اباذر زند به دلیل مقابله با سارقان مسلح که منجر به آسیب‌دیدگی وی شده است، به عنوان شهروند برگزیده خبر داد و افزود: از کلیم‌الله وثوقی معاون اداره کل راه و ترابری استان زنجان به دلیل نجات هموطنان از برف و کولاک، علی محمودی برای نجات جان چند انسان و جلوگیری از مرگ و میر آنها و مریم احمدی به دلیل همکاری با کلانتری در دستگیری سارق فراری تجلیل شد. 
موسوی ادامه داد: در این مراسم از علی رجبی به دلیل نجات جان یک انسان در آتش‌سوزی، حسین نوروزی به دلیل نجات جان انسان‌ها در اطفای حریق کارخانه تک ریس، ابوالفضل نظری برای جلوگیری از خسارت در آتش‌سوزی و ذبیح‌الله بابایی به عنوان تلاشگر عرصه امر به معروف و نهی از منکر تجلیل شد. 
وی یادآور شد: در این مراسم از حمید رضا اجاقلو به دلیل ایثار و نجات جان انسان‌ها در آتش‌سوزی کارخانه تک ریس، محرم علی خاتمی‌پور پدر شهید خاتمی‌‌پور، اکبر مرادی برای اطفای حریق و نجات جان یک دختر و مادر، جواد شعبانی برای نجات جان هموطنان در کولاک و سرمای شدید، سعید بهلولی برای نجات جان چند انسان، رسول نوری به دلیل درگیری با سارقان قمه به دست، خدایی برای نجات جان یک بچه در آتش‌سوزی تجلیل شد. 
معاون اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی استان زنجان از معرفی علیرضا عرب‌زاده به دلیل کشف خودروی مسروقه، فیروز میرزائی در کاهش آسیب‌های اجتماعی، حسن نباتی در درگیری با اراذل و اوباش برای جلوگیری از ورود به مدرسه، محمد علی رحیمی به دلیل نجات جان انسان‌ها در برف  کولاک به عنوان شهروند برگزیده خبر داد و بیان داشت: در این مراسم از علی اسدی به دلیل جلوگیری از متلاشی شدن بنیان یک خانواده، صفر بهرامی برای احساس مسئولیت و نجات جان چند نفر، نعمت حسینی برای جلوگیری از آسیب‌دیدگی شهروندان، صفرعلی افشاری به دلیل کمک به پلیس در دستگیری متهم فراری، فرح جمالی رئیس موسسه روزبه برای ایجاد زمینه اشتغال برای زنان سرپرست خانوار تقدیر شد. 
وی با بیان اینکه در این مراسم از الناز حاجی میری فرزند شهید کمال‌الدین حاجی میری تقدیر شد، افزود: لوح سپاس شهروند برگزیده و همیار محرم توسط وی به استاندار زنجان اهدا شد. 
انتهای پیام/و۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول