اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال نساجی قائمشهر:

فوتبالیست‌‌های نساجی قائمشهر نیم فصل دوم جبران می‌کنند

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال نساجی قائمشهر گفت: در نیم فصل دوم امتیازات از دست رفته با تلاش فوتبالیست‌‌های نساجی قائمشهر جبران می‌شود.

فوتبالیست‌‌های نساجی قائمشهر نیم فصل دوم جبران می‌کنند
اسماعیل اسماعیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در شهرستان ساری بیان داشت: دو تیم بازی خوبی در برابر تماشاگران به نمایش گذاشتند که در نهایت بازیکنان تیم حریف با هوشیاری به گل رسیدند.
وی تصریح کرد: در بازی امروز شانس با بازیکنان ما یار نبود و توپ‌های ما تبدیل به گل نشد، ولی در مقابل توپ‌های آنان به گل تبدیل شد.
اسماعیلی گفت: در نیم نخست بازیکنان 17 امتیاز کسب کردند که به هیچ عنوان این امتیاز در حد نامی همچون نساجی نیست و باید در نیم فصل دوم این امتیازات هر طور که شده توسط بازیکنان جبران شود.
سرمربی نساجی در ادامه ابراز داشت: تیم نساجی از سوی مدیریت باشگاه حمایت می‌شود، تماشاگر و هوادار زیادی دارد و به نوعی توقع در باشگاه بسیار بالا رفته است.
وی گفت: شیرین فراز از تیم‌های باتجربه لیگ بوده و حتی سابقه حضور در سوپر لیگ فوتبال ایران را در کارنامه خود دارد که در بازی مقابل شیرین‌فراز حق تیم و بازیکنان، باخت نبود.
اسماعیلی اذعان داشت: ثبات مدیریتی باشگاه نساجی بسیار بالا است و با توجه به حمایت مالی مسئولان باشگاه باید به طور حتم انتظارات مدیران باشگاه نساجی به خوبی برآورده شود.
به گزارش فارس، تیم نساجی قائمشهر از هفته سیزدهم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان عصر دیروز سه‌شنبه دو بر صفر شکست خورد. 
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول