اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امشب

تیم فوتبال سپاهان به کیش می‌رود

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: برای برپایی اردوی آمادگی امشب عازم جزیره کیش می‌شویم و به مدت یک هفته در آنجا هستیم.

تیم فوتبال سپاهان به کیش می‌رود
رسول خوروش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: امروز آخرین تمرین خود با تیم فوتبال سپاهان را در اصفهان انجام دادیم و امشب برای برپایی اردوی آمادگی یک هفته‌ای عازم کیش می‌شویم.
وی ادامه داد: در این مدت که در جزیره کیش بسر می‌بریم برای آمادگی هر چه بهتر تیم دو بازی تدارکاتی با تیم‌های نفت تهران و مس رفسنجان انجام می‌دهیم.
سرپرست تیم فوتبال سپاهان افزود: در این اردو به غیر از احمد جمشیدیان که به دلیل عمل جراحی که روی کمر خود انجام داده است تیم را همراهی نمی‌کند سایر بازیکنان در این اردو تیم را یاری می‌رسانند.
وی همچنین به بازیکن جدید سپاهان اشاره کرد و افزود: در مدت تعطیلات نیم فصل با یک بازیکن برزیلی به توافق رسیده‌ایم که فردا به اصفهان می‌آید و روز پنج‌شنبه در آزمون پزشکی این باشگاه شرکت می‌کند و در صورتی که از نظر پزشکی مشکلی نداشت روز جمعه به سایر اعضای تیم در جزیره کیش ملحق می‌شود و با سایر بازیکنان در این اردو به تمرین می‌پردازد.
خوروش همچنین تصریح کرد: زلاتکو کرانچار سرمربی تیم سپاهان نیز که در تعطیلات نیم فصل به مرخصی رفته بود به موقع به اصفهان بازگشت و همراه تیم عازم جزیره کیش می‌شود.            
وی افزود: از زمانی که کرانچار سرمربی سپاهان شده است این تیم روند خوبی را پیدا کرده و در جدول رده‌بندی لیگ نیز شرایط خوبی داریم و بازیکنان تیم با رفاقت و همدلی به هماهنگی خوبی دست پیدا کرده‌اند.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول