اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:

برخی معابر عمومی اصفهان به خصوصی تبدیل شده‌اند

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در حال حاضر برخی از معابر عمومی موجود در اصفهان به خصوصی تبدیل شده‌اند و تنها ساکنان آن مناطق از حق عبور و مرور در این معابر برخوردار هستند.

برخی معابر عمومی اصفهان به خصوصی تبدیل شده‌اند
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمود محمدی ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه مشکلات موجود در راستای بهسازی معابر شهری باید برطرف شود، اظهار داشت: در صورت وجود مشکل در زمینه رفت و آمد در معابر شهری و پارکینگ‌ها مسئولان باید به آنها توجه کنند و وضعیت موجود را اصلاح کنند.
وی به فعالیت کمیته‌های نظارتی در مناطق 14‌گانه اصفهان اشاره کرد و افزود: این کمیته‌ها موضوعات مختلفی را از درخواست‌های شهروندان بررسی می‌کنند اما در خال حاضر این کمیته‌ها از کارایی لازم برخوردار نیست.
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه خروجی این کمیته‌ها به طرح و مصوبه‌ای تبدیل نمی‌شود، تصریح کرد: ایجاد تصمیم و وحدت رویه بر مبنای این طرح و مصوبه‌ها در راستای برطرف شدن مشکلات شهری نقش موثری دارد اما در حال حاضر این موضوع محقق نشده است.هم‌اکنون 100 نفر از نیرو‌ها و مدیران شهری درگیر فرایند کمیته‌های نظارتی شده‌اند ولی این موضوع خروجی مناسبی را به دنبال نداشته است.
محمدی به ضرورت توجه مسئولان  به مشکلات موجود در راستای معابر عمومی اشاره کرد و بیان داشت: در حال حاضر برخی از معابر عمومی موجود در اصفهان به خصوصی تبدیل شده‌اند و تنها ساکنان آن مناطق از حق عبور و مرور در این معابر برخوردار هستند.
وی با بیان اینکه اعضای شورا باید به فعالیت کمیته‌های نظارتی بیشتر توجه کند، تاکید کرد: برخی از اعضای شورا در کمیته‌های نظارتی شرکت نمی‌کنند و درخواست‌های شهروندان باید در زمینه موضوعات شهری به صورت مناسب پی‌گیری شود.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول