اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم کبدی راه‌ و‌ ترابری اصفهان:

هدفمان تقویت بنیان تیم‌های کبدی اصفهان است

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم کبدی راه‌ و‌ ترابری استان اصفهان گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، تیم‌های نونهالان، نوجوان و جوانان کبدی استان اصفهان را به قله‌های موفقیت می‌رسانیم.

هدفمان تقویت بنیان تیم‌های کبدی اصفهان است
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مجید ایزدی پیش‌ازظهر امروز در حاشیه فینال رقابت‌های لیگ برتر کبدی آقایان که در سالن 17 شهریور اصفهان برگزار می‌شود، اظهار داشت: در صورت استفاده از کبدی‌کاران استان‌های دیگر در تیم کبدی اصفهان، تیم‌های پایه‌ای کبدی خود را در کنار آنها قرار می‌دهیم، تا بتوانیم بیشترین استفاده را از این تجربه ارزشمند ببریم.
وی در مورد بازیکنان تیم کبدی راه ‌و ‌ترابری استان اصفهان با بیان اینکه میانگین سنی این افراد 22 سال است، تاکید کرد: در تیم کبدی جوانان راه‌ و ترابری شش ملی‌پوش حضور دارند که هر کدام افتخارات زیادی را برای کشورمان کسب کرده‌اند.
سرپرست تیم کبدی راه و ترابری استان اصفهان در مورد نحوه تمرین ورزشکاران کبدی راه ‌و ‌ترابری گفت: برای ورزشکاران کبدی اصفهان چهار روز تمرین در هفته ( دو ساعت صبح و دو ساعت بعدازظهر) در نظر گرفته شده است.
وی با اشاره به اینکه روز جمعه زمان استراحت ورزشکاران کبدی است، تصریح کرد: از شنبه‌ها تمرینات آغاز و روز سه‌شنبه به پایان می‌رسد.
ایزدی با بیان اینکه تیم کبدی راه‌ و ‌ترابری موفقیت‌های فراوانی را تاکنون در رقابت‌های لیگ به دست آورده است، تاکید کرد: هفته دیگر شاهد رویارویی تیم کبدی اصفهان با تیم کبدی گلستان هستیم.
وی بیان داشت: در هفته پنجم از دور رفت رقابت‌های کبدی نیز میزبان تیم کبدی نقده هستیم.
سرپرست تیم کبدی راه‌ و ‌ترابری استان اصفهان گفت: اصفهان قطب کبدی کشور است و با مدیریت‌های خوب کبدی‌کاران اصفهان را به قله‌های بین‌المللی کبدی راهنمایی می‌کنیم.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول