اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مشاور وزیر کشور

نمایشگاه دستاوردهای سمن‌های بوشهر افتتاح شد

خبرگزاری فارس: در آیینی با حضور مشاور وزیر کشور، معاون سیاسی استاندار بوشهر و شماری از مسئولان نمایشگاه دستاوردهای سازمان‌های مردم نهاد استان بوشهر در مجتمع فرهنگی نهم دی‌ماه افتتاح شد.

نمایشگاه دستاوردهای سمن‌های بوشهر افتتاح شد
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، مسئول برگزاری این نمایشگاه پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این نمایشگاه در 10 غرفه برپا شده و مهم‌ترین دستاوردهای سمن‌های استان بوشهر در معرض دید عموم قرار گرفته است.
زهرا کشاورزنیا افزود: در این نمایشگاه 10 سازمان مردم نهاد نمونه استان بوشهر در بخش‌های فرهنگی، اجتماعی، ازدواج، عفاف و حجاب، ورزشی و ... دستاوردهای خود را به نمایشگاه گذاشته‌اند.
وی بیان کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه معرفی ظرفیت‌های سمن‌های استان بوشهر است و از مسئولان انتظار داریم بیش از پیش به این ظرفیت‌ها توجه داشته باشند.
کشاورزنیا اظهار داشت: شرکت کنندگان در این نمایشگاه جوانان و زنان سرپرست خانوار هستند که این موضوع نشان دهنده توانمندی و ظرفیت این قشر در فعالیت‌های اجتماعی است.
مسئول نمایشگاه دستاوردهای سمن‌های استان بوشهر گفت: سمن‌های استان بوشهر در فعالیت‌های اشتغال‌زایی نیز حضوری فعال داشته و در نمایشگاه‌های کشوری نیز شرکت کرده‌اند.
وی تاکید کرد: در این نمایشگاه می‌خواهیم ثابت کنیم که تشکل‌های مردم نهاد نقش موثری در توسعه استان بوشهر خواهند داشت.
کشاورزنیا با اشاره به ظرفیت‌های سمن‌های استان بوشهر، خواستار توجه بیش از پیش مسئولان به فعالیت‌های این سمن‌ها شد.
وی گفت: استان بوشهر ظرفیت‌های زیادی در حوزه فعالیت‌های سازمان‌های مردم نهاد دارد و باید از این فرصت نهایت استفاده را برای توسعه استان ببریم.
این نمایشگاه به مدت یک هفته در مجتمع فرهنگی و هنری نهم دی‌ماه بوشهر برپاست.
انتهای پیام/و30/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول