اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست کمیته امداد کردستان:

مردم در 9 دی توطئه دشمنان را خفه کردند

خبرگزاری فارس: سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان گفت: حضور حماسی مردم در 9 دی موجب خفگی توطئه دشمنان و تشییع جنازه فتنه‌گران و عوامل مزدور دشمن شد.

مردم در 9 دی توطئه دشمنان را خفه کردند
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، قنبر موسی‌نژاد پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های گرامیداشت کمیته تعاون و تشکل‌های مردمی ستاد برگزاری مراسمات دهه فجر کردستان در سنندج، اظهار داشت: ملت ایران در 9 دی اوج وفاداری، صداقت و پایداری در راه اسلام، قرآن و ولایت را به نمایش گذاشتند. 
وی حماسه 9 دی را حرکتی ماندگار و عاشورایی دانست و افزود: مردم خداجوی ایران اسلامی وقتی دیدند که دین اسلام هدف قرار گرفته است با تمام وجود به میدان آمدند.
سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان افزود:‌ ملت بصیر ایران در این روز تاریخی با چاره اندیشی‌های مقام معظم رهبری توطئه‌های دشمنان را در نطفه خاموش کرد.
موسی‌نژاد خاطر نشان کرد: ‌توطئه‌های دشمنان به ویژه آمریکا و انگلیس علیه کشورها و ملت‌های مختلف در طول تاریخ هیچ‌گاه تمامی نداشته و هر دم در قالب و پوششی خود را نشان می‌دهد.
وی افزود: با وجود این توطئه‌ها ملت هوشیار ایران اسلامی با رهبری و راهنمایی‌های داهیانه رهبران فرزانه انقلاب همواره استکبار جهانی را در رسیدن به اهداف شومشان ناکام ساخته‌اند.
وی از 9 دی به عنوان نماد واقعی شکست استکبار در برابر ملت اسلامی و ولایت‌مدار ایران یاد کرد و گفت: گرامیداشت این روز تاریخی با تاکید بر حضور اقشار مردم امری ضروری است.
سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان بر حضور مددجویان به ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان زیرپوشش در مراسم‌های 9 دی تاکید کرد و افزود: ‌برگزاری نشست‌ها و جلسات در راستای تشریح فتنه 88 و عوامل این فتنه در کانون‌های پیرو ولایت با حضور اساتید ضروری است.
مسئول کمیته تعاون و تشکل‌های مردمی ستاد دهه فجر کردستان در ادامه با اشاره به نزدیک شدن به ایام‌الله دهه مبارک فجر خواستار هماهنگی هر چه بیشتر حوزه‌های مختلف در راستای برگزاری هرچه باشکوه‌تر برنامه‌های این دهه شد.
وی افزود: اعلام برنامه‌های در دست اجرا از سوی معاونت‌ها در راستای برنامه‌ریزی دقیق بر اساس روز شمار تاثیر بسزایی خواهد داشت.
وی ترویج و تعمیق آرمان، حفظ و اعتلای هویت ایرانی اسلامی، گسترش مشارکت‌های عمومی و افزایش نشاط و شادابی عمومی را از اهداف مورد توجه کمیته تعاون و ستاد دهه فجر استان برشمرد.
مسئول کمیته تعاون و تشکل‌های مردمی ستاد دهه فجر کردستان خاطر نشان کرد:‌ توجه ویژه به ارزش‌های دینی و اخلاقی، ارائه تصویر هنرمندانه از ارزش‌ها و اهداف انقلاب، بومی‌سازی باورها و فرهنگ عمومی از دیگر اولویت‌های برنامه‌های دهه فجر است.
موسی‌نژاد تصریح کرد: باید ضمن برگزاری برنامه برای همه اقشار جامعه در راستای پویایی و تنوع در برنامه‌های این دهه مبارک اقدامات اساسی صورت گیرد.
وی افزود: ‌برگزاری برنامه‌های دهه فجر باید با توجه به عناوین نامگذاری روزهای این دهه باشد تا بازخورد مطلو‌ب‌تری داشته باشند.
انتهای پیام/صا10/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول