اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دهه فجر امسال انجام می‌شود

بهره‌برداری فرودگاه کلاله

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان کلاله از بهره‌برداری فرودگاه این شهرستان در دهه فجر امسال خبر داد.

بهره‌برداری فرودگاه کلاله
نورالله نوراللهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: مساعدت و همکاری استاندار گلستان و مسئولان سازمان هواپیمائی کشور و استان گلستان باعث شد عملیات ساخت و ساز فرودگاه شهرستان کلاله سرعت بیشتری بگیرد به طوری که این فرودگاه در دهه فجر امسال افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.
وی تصریح کرد: به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی خدمات ارزنده‌ای در شهرستان کلاله صورت گرفته که این فرودگاه یکی از این اقدامات ارزنده است و می‌تواند به لحاظ تردد به مسافران شرق استان کمک‌های فراوانی کند.
فرماندار شهرستان کلاله با اشاره به روند رو به رشد ساخت و ساز سایت 480 واحدی مسکن مهر شهرستان اذعان داشت: در حال حاضر عملیات تکمیلی 300 واحد مسکن مهر شهرستان به اتمام رسیده و در تلاش هستیم با همکاری و مساعدت مسئولان و بنیاد مسکن شهرستان ادامه ساخت و ساز واحدهای باقی مانده هم تا پایان امسال به پایان و به بهره‌برداری برسد.
نوراللهی خاطر نشان کرد: با عنایت به اینکه برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی با ثبت‌نام نامزدهای انتخاباتی آغاز شده است انتظار است هم مردم و هم مسئولان همکاری لازمه را در خصوص برگزاری انتخاباتی سالم و حداکثری داشته باشند تا در نتیجه انتخاب افرادی اصلح ساخت و ساز منطقه و استان و نهایتا ایران اسلامی روند رو به رشد خود را با سرعت بیشتری طی کند.
وی توصیه‌های حکیمانه مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات را بهترین خط ‌مشی برای مردم و مسئولان خواند و تصریح کرد: باید همه ما به هوش باشیم و از دستورات معظم له که می‌فرمایند مشارکت عمومی، رعایت دقیق قانون، وحدت و انسجام ملی، اعلام بی‌طرفی و برگزاری انتخاباتی سالم به نحو شایسته‌ای الگوبرداری کنیم تا افتخاری دیگر را رقم بزنیم.
انتهای پیام/خ۳۰/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول