اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار بهبهان خبر داد

اختصاص2.4 میلیارد تومان به دفع آب‌های سطحی بهبهان

خبرگزاری فارس: شهردار بهبهان گفت: در سال جاری 2 میلیارد و 400 میلیون تومان به دفع آب‎های سطحی این شهرستان اختصاص داده شده ‎است.

اختصاص2.4 میلیارد تومان به دفع آب‌های سطحی بهبهان
 علیرضا بهادری امروز در گفت‎و‎گو با خبرنگار فارس در بهبهان اظهار داشت: از نیمه نخست آبان‎ماه و پیش از آغاز بارندگی‎ها، مناطق حادثه‎خیزی که در سال‎های گذشته مشکلاتی را برای شهر پدید آورده‎بودند را شناسایی و برای رفع آنها اقدام کردیم.
وی افزود: در حال حاضر بهبهان 10 نقطه حادثه‎خیز داشته که مکاتباتی را برای رفع این نقاط با استان داشته و این روند هم‎چنان نیز ادامه دارد.
وی به یکی از این مناطق اشاره کرد و افزود: منطقه بشیر نذیر در سالیان گذشته مشکلات فراوانی را برای شهروندان آن منطقه ایجاد کرده‎بود که امسال در آن بند جداگانه‎ای را احداث کرده و از بروز مشکل مانند قبل جلوگیری کردیم.
شهردار بهبهان در ادامه به بارندگی شدید 29 آبان سال جاری در این شهرستان اشاره کرد و گفت: برای آن بارندگی، بیش از 360 نفر از نیروهای شهرداری کشیک بوده و در حال آماده‎باش بودند و ما از همه توان و نیروی خود برای جلوگیری از هرگونه حادثه‎ای استفاده کردیم.
وی افزود: با این حال 70 منزل مسکونی دچار آبگرفتگی شد که ما با 50 عدد پمپ در نظر گرفته شده نسبت به تخلیه آب‎های این منازل اقدام کردیم.
بهادری خاطرنشان کرد: گله من از شهروندانی است که رعایت هیچ موضوعی را نمی‎کنند زیرا علت آبگرفتگی این منازل علاوه بر اشکال در سیستم فاضلاب آنها، بالا آمدن آب جوی‎ها و گرفتگی آنها بر اثر زباله‎های دور ریخته شده مردم بود.
شهردار بهبهان همچنین از اختصاص 2 میلیارد و 400 میلیون تومان به موضوع دفع آب‎های سطحی این شهرستان در سال جاری خبر داد و اظهار داشت: در سال جاری یک میلیارد و 500 میلیون تومان از محل اعتبارات جاری برای پروژه آب خروار حد فاصل جاده زیدون به سمت خیابان شهیدان شریعتی و به منظور لایروبی و بهسازی اختصاص داده‎شده‎است.
وی افزود: همچنین از یک میلیارد و 900 میلیون تومان بودجه عمرانی شهرداری نیز 400 میلیون تومان را به احداث کانال از اداره تامین اجتماعی تا دادگستری و 500 میلیون تومان را نیز برای بهسازی کانال آب خروار اختصاص داده‎ایم.
بهادری در پایان گفت: با اختصاص این میزان بودجه به دفع آب‎های سطحی، امسال کمترین مشکل در سطح شهرستان را داشته‎ایم البته این موضوع نیاز به کار بیشتری داشته و ما نیز در حال تلاش و کوشش بسیار برای بهبود شرایط شهروندان هستیم.
انتهای پیام/غ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول