اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اصفهان:

به جای بازگرداندن مدیر قبلی میراث سرپرست فعلی را یاری کنیم

خبرگزاری فارس: استاندار اصفهان در مورد بازگرداندن مدیرکل سابق میراث فرهنگی استان اصفهان گفت: بهتر است به حکمی که از سوی رئیس اداره میراث فرهنگی کشور آمده احترام بگذاریم و سرپرست فعلی را حمایت کنیم.

به جای بازگرداندن مدیر قبلی میراث سرپرست فعلی را یاری کنیم
علیرضا ذاکر اصفهانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در پاسخ به این سوال که چندی پیش مدیرکل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اصفهان با حکم بقایی به عنوان مدیر مناطق آزاد تجاری قشم انتخاب شد و وی از میراث اصفهان رفت و این موضوع  به دلیل عملکرد مثبت آقای حیدری پور با انتقاد میراث دوستان و بسیاری از کارمندان این اداره کل روبه رو شد و آنها طوماری را برای بازگرداندن وی تهیه کرده‌اند، جنابعالی به عنوان استاندار اصفهان تا چه اندازه سعی دارید که حیدری پور را به میراث اصفهان بازگردانید، اظهار داشت: تاکنون دو طومار از حمایت و خواست میراث دوستان برای بازگرداندن آقای حیدری پور به استانداری رسیده است و در قالب پیامک و مراجعه‌های حضوری نیز این مطالبه از من شده است.
وی افزود: با توجه به اینکه حکم ابلاغ مدیر سابق میراث فرهنگی زده شده و با ابلاغی دیگر فرد دیگری از سوی احمدزاده به عنوان سرپرست انتخاب شده است، احساس می‌کنم مذاکره برای بازگرداندن ایشان به اصفهان تلاش بیهوده‌ای باشد.
استاندار اصفهان تصریح کرد: محسن مصلحی که هم اکنون به عنوان سرپرست اداره میراث فرهنگی انتخاب شده، فردی است که سال‌ها در این عرصه فعالیت می‌کرده و بهتر است ما نیز به رای رئیس اداره کل میراث فرهنگی کشور احترام بگذاریم و به مصلحی برای پیشبرد امور و بهبود وضعیت میراث اصفهان کمک کنیم.
وی در پاسخ به این سوال که بسیاری از طرح‌هایی که حیدری پور به صورت شبانه روزی بر روی آن کار می‌کردند، اکنون روند رسیدگی پیشین را ندارد، گفت: من در جلسه‌ای موارد را با آقای مصلحی مطرح می‌کنم و از ایشان میخ وام با جدیت اقدامات نیمه کاره مدیر قبلی را دنبال کنند.
به گزارش فارس، اسفندیار حیدری پور مدیر سابق میراث فرهنگی اصفهان در طول زمان تصدی خود میراث اصفهان را دچار تحول کرده بود و فعالیت بر روی تپه اشرف، تپه سیلک، ارسال پرونده‌های چهل ستون و باغ فین کاشان به منظور ثبت جهانی از جمله اقدامات شاخص وی است.
حیدری پور همچنین ثبت جهانی مسجد جامع و محور فرهنگی تاریخی چهار باغ را دنبال می‌کرد که اکنون سرانجام مشخصی ندارند.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول